راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

اتصالات فولادی جوشی بدون درز، جدید ترین و پر کاربرد ترین لوله در صنایع کشور

اتصالات فولادی جوشی بدون درز، جدید ترین و پر کاربرد ترین لوله در صنایع کشور
لوگو اصلی راد پایپ copy

اتصالات فولادی جوشی بدون درز، جدید ترین و پر کاربرد ترین لوله در صنایع کشور

فهرست عناوین

کمی به اطراف خودتان دقت کنید، مسلما در خانه همه ما، از سالن پذیرایی گرفته تا در آشپزخانه و حمام، لوله هایی وجود دارند تا بتوانند آب را منتقل کنند. این لوله ها برای انتقال دادن مایعات از جمله آب، به کار برده می شوند. به نظرتان جنس این لوله ها از چه چیزی است؟ در گذشته لوله های به کار رفته در منازل و حتی دستگاه های صنعتی را از جنس فولاد و به صورت لوله های درز دار می ساختند. لوله های جوشی و درز دار ایرادی که داشتند، این بود که امکان نشت پیدا کردن مایعات در این لوله ها به بیرون بسیار بالا بود. به همین خاطر اتصالات فولادی جوشی بدون درز وارد بازار شدند و توانستند همه چیز را تغییر بدهند. این اتصالات جوشی در مقابل خوردگی و همچنین گرما مقاومت بسیار بالایی از خودشان نشان می دهند و در انواع و سایز های متفاوتی تولید می شوند.

عوامل موثر بر روی قیمت اتصالات بدون درز

عوامل موثر بر روی قیمت اتصالات بدون درز

 ویژگی ها و خصوصیات لوله های جوشی بدون درز

یکی از مهم ترین و در عین حال بارز ترین ویژگی های اتصالات فولادی جوشی بدون درز این است که اتصالات بدون درز توانستند نگرانی های مربوط به درز های ضعیف را حل کنند. علت این امر هم این بود که همان طور که از اسم این اتصالات فولادی معلوم است، هیچ گونه درزی در ساختار آن ها وجود ندارد. به همین دلیل لوله های فولادی بدون درز می توانند حدودا 20 درصد بیش تر از سایر لوله ها، فشار وارد شده بر خود را تحمل کنند. بنابراین اگر دو لوله با یک درجه مواد و به اندازه مساوی را خریداری کنید اما یکی از اتصالات از نوع درز دار باشد و دیگری از نوع اتصالات فولادی جوشی بدون درز، مقاومت لوله بدون درز فولادی بیش تر خواهد بود. این لوله ها را اغلب با نام تجاری مانیسمان در بازار می شناسند و کاربرد گسترده ای در صنایع دارند.

مشخصات فنی اتصالات بدون درز فولادی

مشخصات فنی اتصالات بدون درز فولادی

مواد به کار رفته در ساختار لوله های فولادی بدون درز

ماده اولیه به کار رفته در لوله های فولادی جوشی بدون درز، شمش مدور می باشد. حتی شمش های به کار رفته در ساختار این اتصالات می توانند دارای مقطع مربعی باشند که در بعضی از کارخانه ها تولید می شوند. اتصالات فولادی جوشی بدون درز، علاوه بر این که هیچ گونه درزی در طول بدنه خودشان ندارند، خاصیت ضد زنگی فوق العاده ای دارند. به همین دلیل این محصولات نسبت به فشار سیالات درون خود و همچنین حرارت، از مقاومت مکانیکی بسیار بالایی برخوردار هستند. فرآیند تولید لوله های فولادی جوشی بدون درز به این صورت است که این اتصالات به وسیله شمش های ​​فولادی گرد و از طریق نورد گرم و حتی نورد سرد تولید می شوند. از طرفی اتصالات فولادی جوشی بدون درز طی فرآیند هایی مثل کشیده شدن سرد بر روی بدنه لوله ها تولید می شوند.

کاربرد گسترده لوله های فولادی بدون درز در صنایع

کاربرد گسترده لوله های فولادی بدون درز در صنایع

تفاوت لوله های فولادی جوشی  بدون درز با نوع درزدار آن

اتصالات فولادی بدون درز در مقابل لوله های جوش دار قرار دارند. به طور کلی لوله های جوش دار برخلاف نوع بدون درز آن به وسیله ورق های فولادی تخت و با درز هایی بر روی بدنه لوله ساخته می شوند. تفاوت دیگری که در بین لوله اتصالات فولادی جوشی بدون درز و جوش دار وجود دارد، در مواد خام به کار رفته در آن ها می باشد. همچنین این اتصالات در نوع فرآیند های تولید، عملکرد، شکل ظاهری، اندازه ها و سایز با یک دیگر متفاوت خواهند بود. از طرفی هر دو محصول در کاربرد و قیمت تمام شده خود مختلف هستند.

سخن پایانی

اتصالات فولادی جوشی بدون درز به خاطر این که سبک و نازک تر از لوله های جوش دار هستند، مورد توجه اکثر معماران داخلی قرار می گیرند. از طرفی این اتصالات، اگر در معرض فشار بالا قرار بگیرند، به هیچ وجه ترک نمی خورند. مجموعه ما به فروش انواع و اقسام لوله های فولادی بدون درز می پردازد. محصولات ما با بهترین کیفیت و محکم ترین مواد ساخته می شوند.ب

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)