راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

از بهترین قیمت شیر پیاده رو با خبر شوید

از بهترین قیمت شیر پیاده رو با خبر شوید
قیمت شیر پیاده رو نسبت به شیرهای دیگر بسیار کم است.

از بهترین قیمت شیر پیاده رو با خبر شوید

فهرست عناوین

امروزه شیرهای بسیاری وجود دارند که هر یک از آن ها برای کار یا صنعت متفاوتی استفاده می شوند. به عنوان مثال شیرهای یک طرفه، پروانه ای و… نمونه ای از انواع شیرها می باشند. در واقع هر یک از این مدل شیرها به نوعی طراحی شده اند تا قابلیت متفاوتی را هم ارائه دهند. به عنوان مثال شیر یک طرفه کاربرد بسیار متفاوتی با یک شیر عادی دارد. حال یکی از شیرهای پر کاربرد و رایجی که از آن استفاده بسیاری می شود، شیر پیاده رو است. این شیر معمولا در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کاربرد بالای خود، می توان این مدل را جزو دسته شیرهای پرطرفدار و رایج دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه راجب قیمت شیر پیاده رو و جرئیات او نیاز دارید را شرح دهیم.

شیر پیاده رو چیست؟

شیر پیاده رو در سایزهای مختلفی ارائه می شود

شیر پیاده رو در سایزهای مختلفی ارائه می شود

شیر پیاده رو، یک شیر بسیار رایج است که نام های مختلفی دارد. به عنوان مثال  شیر قطع و وصل، شیر انشعاب، شیر محفظه نام های دیگر این مدل قطعه هستند. از آنجایی که شیرها نقش مهمی در زندگی روزمره دارند و وجود آن ها بسیار اهمیت دارد و ضروری است، می توان گفت وجود یک شیر پیاده رو در منزل یا صنعت های دیگر، لازم است.

این شیرها به قطع و وصل جریانات کمک می کنند. زمانی که در منزل و جای مخصوص متصل شوند، می توان با کمک آن ها جریان آب را کنترل کرد و برای قطع یا وصل کردن آب از این شیرها استفاده نمود. برخی از افراد بر این عقیده اند که قیمت شیر پیاده رو زیاد است.

باید ذکر کنیم که این موضوع صحت ندارد و اگر شما شیر مد نظر خود را از یک مجموعه و یک سایت معتبر خریداری و تهیه کنید، از قیمت مقرون با صرفه ای هم بهره مند خواهید شد. نکته مهمی که در خصوص شیر پیاده رو وجود دارد  محل اتصال آن است. این شیرها در زیر محفظه جای گذاری می شوند و معمولا نمی توان آن ها را با چشم مشاهده نمود.

شاید شیر پیاده رو در زمین دفن شود، اما همان طور که ذکر شد تاثیر بسیاری برای جلوگیری از وصل یا قطع شدن جریان ها دارد. همچنین برای نصب این مدل شیرها، باید به نکات مهمی دقت شود.

معمولا شیرها جنسی از برنز یا برنج دارند.

معمولا شیرها جنسی از برنز یا برنج دارند.

به عنوان مثال باید حتما به فلش ها و علامتی که بر روی شیر پیاده رو درج شده دقت نمایید تا اشتباهی در خصوص نصب و اتصال به وجود نیاید. برای مطلع شدن از قیمت شیر پیاده رو، می توانید به بخش مد نظر وب سایت مراجعه نمایید.

برای استفاده از شیر پیاده رو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کوتاهی کردیم که در هنگام نصب و اتصال شیرهای پیاده رو باید حتما به نکات مهمی توجه داشت.  یکی از مهم ترین موضوعات، توجه داشتن به فلش های هک شده بر روی شیر است. در واقع با توحه به این فلش ها می توان به راحتی آن ها را نصب کرد.

 نکته دوم، توجه داشتن به کلاهک شیر پیاده رو است. توجه داشته باشید که حتما این کلاهک باید به سمت بالا باشد تا بتواند یه خوبی عمل کند‌. در واقع توجه نداشتن به نکات ذکر شده در خصوص شیر پیاده رو باعث می شود تا شیر نتواند به خوبی جریانات را کنرل کند یا حتی مشکلاتی در خصوص اتصال به وجود آید.

نکته سوم هم که جزو ترفندهایی برای نصب شیر محسوب می شود، ضربه زدن بر روی کلاهک است. برای اینکه شیر بتواند به خوبی عمل کند، بر روی کلاهک ضربه ای زده و سپس آن را به ۹۰ درجه می چرخانند.

نصب و اتصال این شیرها بسیار ساده است

نصب و اتصال این شیرها بسیار ساده است

اینگونه شیر می تواند به راحتی کار خود را در خصوص قطع یا وصل آب انجام دهد. با وجود اینکه قیمت شیر پیاده رو زیاد نیست و همه قشر افرادی توانایی خرید آن ها را دارند، می توان گفت با توجه به قیمت این شیرها قابلیت بسیار عالی دارند و جزو دسته شیرهای مهم و ضروری محسوب می شوند که در اتصالات استفاده کردن از آن بسیار مهم و واجب است. یک شیر پیاده رو می تواند تا دمای ۲ الی ۲۵ درجه سانتی گراد را تحمل کند.

 

محصولات مرتبط:

شیر یکطرفه وزنه ای

شیر یکطرفه قلنج دار

مقالات مرتبط:

کاربرد، مزایا و مشخصات فنی انواع شیر یکطرفه در ایران

آشنایی با انواع شیر پروانه ای

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)