راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

قیمت شیر بال ولو و انواع آن

قیمت شیر بال ولو و انواع آن

قیمت شیر بال ولو و انواع آن

فهرست عناوین

شیر بال ولو جریان مایع یا گاز را با استفاده از یک توپ دوار دارای منفذ کنترل می کند. با چرخاندن توپ به یک چهارم دور (90 درجه) حول محور آن، جریان می تواند از آن عبور کند یا مسدود شود. این نوع شیر با طول عمر طولانی مشخص می شود و آب بندی قابل اعتمادی را در طول عمر، حتی زمانی که شیر برای مدت طولانی استفاده نمی شود، ارائه می دهد. در نتیجه، آن به عنوان شیر بسته بیشتر از شیر همیشه باز محبوب است. در این مقاله به بررسی قیمت شیر بال ولو و انوع شیرهای بال می پردازیم.

نمای مقطعی از شیر بال
نمای مقطعی از شیر بال

مزایای شیر بال ولو

در زیر بعضی از مزیت های انواع از شیرهای بال آورده شده است.

  • مقاومت کم سیال

  • ساختار ساده، اندازه کوچک، وزن سبک

  • کاملا قابل اعتماد

  • کاربری آسان، به سرعت باز و بسته می شود، کنترل از راه دور به راحتی.

  • راحتی تعمیر و نگهداری، ساختار شیر بال ساده است.

  • طیف گسترده ای از کاربرد

انواع شیر بال ولو
انواع شیر بال ولو

انواع شیرهای بال ولو رایج

  • استاندارد (بندکشیده): شیر بال استاندارد از محفظه، صندلی، توپ و اهرم برای چرخش توپ تشکیل شده است. آنها شامل شیرهایی با دو، سه و چهار پورت بوده که می توانند رزوه ای ماده یا نر یا ترکیبی از هردو باشند. دریچه های رزوه ای رایج ترین بوده که انواع مختلفی دارند: شیرهای بال کوچک، شیرهای بال زاویه دار، شیرهای بال ISO-بالا، با صافی یکپارچه. آنها طیف گسترده ای از گزینه ها و محدوده کاربردی زیادی برای فشار و دماهای مختلف دارند.
  • هیدرولیک: شیرهای بال هیدرولیک به دلیل تحمل فشار بالا و مقاومت هیدرولیک و روغن گرمایشی به طور ویژه برای سیستم های هیدرولیک و گرمایشی طراحی شده اند. این شیرها از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. شیرهای هیدرولیک برای فشار کاری بالا مناسب هستند. مرکز ثقل این شیرها از پلی اکسی متیلن (POM) ساخته شده که برای کاربردهای فشار بالا و دمای پایین مناسب است. حداکثر فشار کاری شیرهای بال هیدرولیک بالای 500 بار بوده در حالی که حداکثر دما تا 80 درجه سانتی گراد می رسد.
  • فلنجی: شیرهای بال فلنجی با نوع اتصالشان مشخص می شوند. پورت ها از طریق فلنج هایی که معمولا مطابق با استاندارد خاصی طراحی شده اند، به یک سیستم لوله کشی متصل می گردند. این شیرها سرعت جریان بالایی را ارائه می دهند، زیرا معمولا در طراحی آنها منفذ کامل بکار رفته است. هنگام انتخاب شیر بال فلنجی، علاوه بر درجه فشار، باید میزان فشرده سازی فلنج را نیز بررسی کنید که نشان دهنده بالاترین فشاری است که این نوع اتصال می تواند تحمل کند.
  • تهویه شده: شیرهای بال تهویه شده در طراحی تقریبا مشابه شیرهای بال دو طرفه استاندارد به نظر می رسند. هنگامی که شیر بسته می شود، منافذ در کنار درگاه خروجی قرار می گیرند و فشار را آزاد می کنند.
  • شیرهای بال فورج: شیرهای بال فورج با شکل دادن به آلیاژها و فلزات در حالی که هنوز به شکل جامد هستند ایجاد می شوند. شیرهای بال فورج برای کاربردهای صنعتی که به دما، فشار و سایر شرایط شدید نیاز دارند، مناسب تر هستند..

قیمت شیر بال ولو

قیمت شیرهای بال ولو براساس نوع متریال، نوع شیر بال و قطعات شیر متفاوت هستند. بسته به اینکه شما به چه نوع کاربری نیاز داشته باشید، هزینه متفاوت خواهد بود. انواع شیرهای بال وجود دارد، که هرکدام مصارف خاص خود را دارند. بنابراین برآورد هزینه براساس نوع نیاز شما می باشد.

نحوه اتصال شیر و سیستم کنترلی نصب شده در قیمت شیر توپی تاثیر دارد. ابزار و امکاناتی که در تاسیسات استفاده می شود، بسیار حساس بوده و حائز اهمیت هستند. بنابراین اطمنیان از کیفیت بالای محصول بسیار حیاتی است. برای خرید مطمئن از مراکز معتبر محصول خود را تهیه بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت محصولات با کارشناسان ما در شرکت رادپایپ تماس بگیرید.

کلام آخر

شرکت رادپایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگو بوده و دارای شیرهای توپی دستی، برقی و پنوماتیکی می باشد. شما می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت نموده و یا با شماره های موجود در سایت جهت کسب اطلاع از قیمت شیر بال ولو یا سایر محصولات تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)