راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

۰۲۱-۵۸۴۳۷

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

عوامل موثر بر قیمت گسکت اسپیرال

عوامل موثر بر قیمت گسکت اسپیرال
قیمت گسکت اسپیرال

عوامل موثر بر قیمت گسکت اسپیرال

فهرست عناوین

گسکت اسپیرال ها، نوعی واشر مخصوص هستند که از نفوذ آب به فلنج ها جلوگیری خواهند کرد. این تجهیزات صنعتی دارای انواع مختلفی هستند و از متریال متنوعی ساخته شده اند. از این جهت قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. در ادامه عوامل موثر بر قیمت گسکت اسپیرال را بررسی می کنیم.

عواملی که بر قیمت گسکت اسپیرال تاثیر گذار هستند

گسکت ها نوعی واشر آب بندی هستند که از نشتی آب در فلنج ها جلوگیری خواهند کرد. از این واشر های منحصر به فرد، نخستین بار به منظور جلوگیری از نشتی روغن در صنعت استفاده شد. پس از آن به یکی از کاربرد ترین نوع تجهیزات صنعتی تبدیل شدند. واشر ها امروزه نقش گسترده ای را در صنعت ایفا می کنند. این امر موجب طراحی و تولید مدل های متنوع آن ها شده است.

به گونه ای که در حال حاضر قیمت گسکت اسپیرال ها با توجه به پارامتر های مختلفی تعیین می شود. یکی از پارامتر های مهم موثر بر قیمت این تجهیزات را می توان کاربرد آن ها دانست. گسکت اسپیرال وند ها با توجه به کاربرد، دارای تحمل دمایی و فشاری انحصاری هستند. به همین دلیل می توان گفت که هر چقدر درجه تحمل دمایی و فشاری این واشر ها بیشتر باشند، قیمت آن ها نیز بیشتر است.

مدل های مختلف گسکت اسپیرال
مدل های مختلف گسکت اسپیرال

تنوع گسکت‌ اسپیرال‌ ها و تاثیر آن ها بر قیمت

گسکت اسپیرال ها با توجه به نوع متریال به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این واشر ها از چندین حلقه تشکیل شده اند. حلقه هایی بیرونی گسکت معمولا از جنس استنلس استیل هستند و دمایی معادل ۷۶۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کنند. حلقه مرکزی یا داخلی آن ها نیز از کربن استیل با تحمل دمایی ۵۳۸ درجه سانتی گراد ساخته شده است.

فیلر ها نیز به عنوان متریال اصلی این گسکت ها به حساب می آیند. فیلر ها معمولا از جنس گرافیت یا تفلون هستند و درجه دمایی متفاوتی دارند. از سوی دیگر گسکت اسپیرال ها را با توجه به تعداد حلقه ها، می توان به انواع مختلفی تقسیم کرد.

یکی از انواع رایج این واشر ها، گسکت اسپیرال تک رینگ نام دارد. در ساختار این مدل، یک لایه فیلتر و یک رینگ بیرونی به چشم می خورد. گسکت های تک رینگ را می توان ارزان ترین مدل واشر اسپیرال ها دانست. نوع دیگر آن ها، گسکت اسپیرال های دو رینگ هستند. این گسکت ها علاوه بر رینگ بیرونی و فیلر، دارای رینگ داخلی نیز هستند. رینگ داخلی تحمل دمایی و فشاری گسکت را افزایش خواهد داد. به همین دلیل قیمت گسکت اسپیرال های دو رینگ گران تر خواهد بود.

قیمت انواع گسکت اسپیرال
قیمت انواع گسکت اسپیرال

رنگ های مختلف گسکت اسپیرال چه تاثیری بر قیمت آن دارند

معمولا گسکت اسپیرال ها به صورت ترکیبی از دو رنگ ساخته می شوند. رنگ نخست، رنگ حاشیه بیرونی واشر است که جنس مواد سیم پیچ گسکت را نشان می دهد. این سیم پیچ ها می توانند به رنگ زرد، نارنجی، سیاه، نقره ای، قرمز، بنفش و … باشند. این رنگ ها به ترتیب نمایانگر فولاد ضد زنگ 304، مونل، آلیاژ 20، فولاد کربن، نیکل و تیتانیوم هستند.

رنگ بعدی نیز به رنگ نوار لبه گسکت اختصاص دارد. این رنگ ها، جنس مواد پرکننده را نشان می دهند که معمولا رنگ های خاکستری، صورتی، سفید و سبز هستند. این رنگ ها نیز به ترتیب نشان دهنده گرافیت، کاغذ میکا، PTFE و سرامیک خواهند بود. به طور کلی قیمت گسکت اسپیرال مطابق با رنگ و جنس لایه ها تعیین خواهد شد.

خرید گسکت اسپیرال
خرید گسکت اسپیرال

خرید گسکت اسپیرال با بهترین قیمت بازار

کلاس بندی واشر ها، از دیگر پارامتر های موثر بر قیمت گسکت اسپیرال هستند. شما می توانید گسکت ها را با کلاس ۹۰۰، ۶۰۰ و ۳۰۰ خریداری کنید. کمترین کلاس گسکت ها به کلاس ۱۵۰ تعلق دارد که ارزانتر قیمت را نیز خواهد داشت. از سوی دیگر، سایز و اندازه گسکت ها و نوع فیلر آن ها نیز در قیمت این واشر ها تاثیر گذار هستند. به همین دلیل برای اطلاع دقیق تر از قیمت مدل های مختلف واشر اسپیرال ها، به وبسایت راد پایپ مراجعه کنید.

نتیجه گیری

قیمت گسکت اسپیرال را می توان با توجه به پارامتر های مختلف عنوان کرد. از آنجایی که این واشر ها تنوع بسیار چشمگیری دارند، نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت. برند تجاری راد پایپ در حال حاضر ارائه دهنده انواع گسکت ها با بهترین قیمت بازار است. این برند تجاری، تجهیزات کاربردی صنعتی را بدون واسطه ای در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)