راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

۰۲۱-۵۸۴۳۷

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

نکاتی درباره ی شرکت وارد کننده اتصالات بنکن در ایران

نکاتی درباره ی شرکت وارد کننده اتصالات بنکن در ایران
مشخصات اتصالات بنکن

نکاتی درباره ی شرکت وارد کننده اتصالات بنکن در ایران

فهرست عناوین

بنکن نام تجاری شرکت تولیدکننده اتصالات در ژاپن است که از سال 1947 در زمینه لوله و اتصالات مانیسمان شروع به کار نمود. خیلی زود این شرکت قدم در مسیر پیشرفت نهاد و با کیفیت بالای خود به یکی از تولیدکنندگان معتبر جهانی تبدیل شد به طوری که نمایندگی های بسیاری در کشورهای مختلف مانند چین، تایوان و ویتنام دارد. این شرکت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد محصولاتش مورد توجه شرکت های ایرانی نیز می باشد. شرکت رادپایپ یکی از بهترین شرکت های وارد کننده اتصالات بنکن  BENKANمی باشد که در قالب سهامی خاص در زمینه واردات، تامین و تجهیز انواع لوله، شیرآلات و قطعات صنعتی خدمات ارائه می کند

مشخصات اتصالات بنکن

درباره مشخصات فنی اتصالات بنکن می توان گفت این محصولات مطابق با استاندارد ASME B16.9  و از جنس فولاد با گریدA234 WPB  تولید می شوند. در فرایند تولید محصولات بنکن متریال متنوعی مانند کربن استیل، فولاد کم آلیاژ، فولاد پر آلیاژ، آلومینیوم و تیتانیوم مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات از سایز 2/1 اینچ تا سایز 88 اینج  و با ضخامت های مختلف از رده 20تا 160 تولید می شوند که ضخامت رده 80 و بالاتر از آن برای پروژه های صنعتی استفاده می شود و در سیستم موتور خانه کاربرد خاصی ندارد.

در شرکت وارد کننده اتصالات بنکن این محصولات از سایز 2/1 تا 48 اینچ و با نوع اتصال جوشی در رده های 20 تا 160عرضه می شود. اتصالات مانیسمان دارای کارکردهای متعددی مانند انشعاب گیری ،انحراف مسیر، تغییر سایز لوله یا مسدود کردن هستند و در رده های مختلف sgp,std,sch40,sch80,sch160 عرضه می شوند.

تفاوت اتصالات مانیسمان و درزدار

به طور کلی اتصالات فولادی به دو دسته ی اتصالات جوشی و دنده ای تقسیم بندی و اتصالات جوشی نیز به دو دسته ی مانیسمان(بدون درز) و درزدار دسته بندی می شوند در شرکت بنکن، اتصالات با روش تولید بدون درز یا مانیسمان( (seamless تولید می شود این بدان معنی است که در فرایند تولید این قطعات از انواع روش های جوشی استفاده نمی شود. در شرکت وارد کننده اتصالات بنکن نیز این قطعات به صورت یک تکه و بدون درز عرضه می شود. در حالی که در فرایند تولید اتصالات درزدار مراحل برش ورق، شکل دهی، جوش و سرانجام وجود دارد و به همین دلیل محصول به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

انواع اتصالات بنکن

انواع اتصالات مانیسمان بنکن با توجه به نیازهای متفاوت بازار به مدل های زانو، سه راه، تبدیل و کپ با ضخامت های رده 160،80،60،40،20 دسته بندی و در بازار عرضه می شود.

  • زانو مانیسمان بنکن

یکی دیگر از محصولات شرکت وارد کننده اتصالات بنکن زانویی بنکن است که مطابق با استاندارد ASME B16.9 برای تغییر مسیرجریان و در زاویه های 45 و 90 درجه تولید می شود. نوع دیگری از زانویی های مانیسمان بنکن وجود دارد که به RETURN معروف بوده و با زاویه 180درجه در بازار موجود است. همچنین این محصول دارای ابعاد استاندارد شامل شعاع بیرونی، شعاع داخلی، قطر و ضخامت است. زانو جوشی بنکن در تاسیسات پایپینگ برای بازگشت سیالات مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با رده های زانو مانیسمان بنکن رده 40 و زانو مانیسمان رده  80بنکن و زانو مانیسمان رده 160 و… دسته بندی می شود.

زانو مانیسمان بنکن
زانو مانیسمان بنکن
  • سه راه مانیسمان بنکن

سه راه جوشی یکی از مدل های اتصالات بنکن می باشد که برای انشعاب گیری از سیستم اصلی و خط لوله های مانیسمان مورد استفاده قرار می گیرد . در شرکت وارد کننده اتصالات بنکن در ایران این محصول با ابعاد مطابق استانداردASME B16.9  و برای لوله با استاندارد ASME B36.10/ASME B36.19 عرضه می شود. نوع دیگری از اتصالات بنکن هم وجود دارد که به آن سه راه تبدیلی بنکن گفته می شود و برای انشعاب گیری و تغییر سایز لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سه راه مانیسمان بنکن
سه راه مانیسمان بنکن
  • تبدیل جوشی بنکن

این نوع اتصالات در دو مدل تبدیل هم مرکز یا تبدیل مستقیم استفاده می شود که تبدیل مستقیم برای تغییر مسیر مستقیم کاربرد دارد. در واقع هنگامی که نیاز باشد دو لوله با دو ساز متفاوت به یکدیگر متصل شود این تبدیل مورد استفاده قرار می گیرد. در شرکت وارد کننده اتصالات بنکن مدل دیگری از این تبدیل به نام غیر هم مرکز هم وجود دارد که از آن برای تغییر سایز لوله با نوع اتصال جوشی استفاده می شود.

تبدیل جوشی مانیسمان بنکن
تبدیل جوشی مانیسمان بنکن
  • کپ جوشی بنکن

کپ جوشی یا درپوش در سایز ها و رده های مختلف مطابق با استاندارد ASME B16.9 تولید و برای کور کردن و مسدود ساختن مسیر در انتهای مسیر لوله کشی استفاده می شود.

کپ جوشی بنکن
کپ جوشی بنکن 

اتصالات بنکن رده 40

اتصالات رده چهلم بنکن از پرکاربردترین اتصالات برای سیستم موتورخانه می باشد که در شرکت وارد کننده اتصالات بنکن یعنی رادپایپ موجود است. این قطعه به صورت یکپارچه یا مانیسمان و بدون هیچ درز و جوشی در راستای بدنه ی اتصالات تولید می شود. رده چهلم بنکن در قسمتی از تجهیزات صنایع که فشار و دمای سیستم بالاست و متریال عبوری حساسیت بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد .

از موارد کاربرد این محصول می توان به صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی، پایپینگ خطوط لوله، پالایشگاه ها و نیروگاه ها، معادن و صنعت کاغذ، چاپ و صنایع غذایی و دارویی اشاره کرد.

از مزایای استفاده از بنکن رده 40 میتوان گفت علاوه بر فضای کم تری که اشغال می کند سطح داخلی صیقلی این محصول موجب می شود فرسایش و خوردگی تدریجی محصول کاهش یابد.

هنگام ثبت سفارش در شرکت وارد کننده اتصالات بنکن به یاد داشته باشید ضخامت لوله و اتصالاتی که تهیه می کنید باید با یکدیگر برابر باشد تا هنگام جوشکاری و تکمیل اتصال با شکلی مواجه نشوید. برای مثال اگر لوله ی مانیسمان با ضخامت رده40 را خریداری کردید می بایست از اتصالات بنکن رده 40 استفاده کنید.

موارد کاربرد اتصالات بنکن

اتصلات بنکن در سیستم پایپینگ (لوله کشی) منازل، لوله کشی کارخانه های پتروشیمی نفت و گاز، نیروگاه ها و کارخانه های صنعتی کاربرد گسترده ای دارد و همچنین این اتصالات برای اتصال خطوط بخار، گاز، روغن و هوا نیز مناسب می باشد.

شرکت رادپایپ واردکننده اتصالات بنکن در ایران
شرکت رادپایپ واردکننده اتصالات بنکن در ایران

مزیت های استفاده از اتصالات بنکن

  • یکی از ویژگی های مهم این محصولات اتصال محکم در محل لوله و اتصالات است که مقاومت آن هارا بالا می برد و موجب عدم نشتی می شود.
  • اتصالات مانیسمان به لحاظ متریال و مواد اولیه ی سازنده آن کیفیت و عملکرد بهتری دارد.
  • این اتصالات از وزن مناسب و مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • تجهیزات تولید اتصالات بنکن اتومات بوده و دارای کیفیت بالایی هستند.
  • این اتصالات مطابق با نیاز صنایع مختلف اندازه و ضخامت متنوعی دارند.

خرید آسان از شرکت رادپایپ واردکننده اتصالات بنکن

رادپایپ با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان خود در زمینه ی واردات اتصالات بنکن و سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی خدمات ارائه می دهد. این شرکت به عرضه ی اتصالات صنعتی در سایز ها و ضخامت متفاوت پرداخته تا شما بتوانید به راحتی و با خرید غیر حضوری محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. شما می توانید برای دریافت پیش فاکتور  و پیشنهادات فنی با کارشناسان ما تماس بگیرید و در اخر محصولات سفارشی خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. شرکت رادپایپ به عنوان یکی از شرکت های وارد کننده اتصالات بنکن به صورت تمام وقت آماده ی خدمات رسانی به شما می باشد.

 

محصولات مرتبط:

سه راه مانیسمان بنکن

زانو مانیسمان

مقالات مرتبط:

لیست قیمت اتصالات بنکن و خرید از رادپایپ در رده ها و زاویه های مختلف

محصولات نمایندگی بنکن دارای چند نوع بوده و چه کاربردهایی دارند؟

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)