راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

اطلاعات مهم درباره باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای

اطلاعات مهم درباره باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای
لوگو اصلی راد پایپ copy

اطلاعات مهم درباره باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای

فهرست عناوین

 اگر به شیرآلات صنعتی توجه کنید، مشاهده خواهید کرد که باترفلای ولو جزو باکیفیت ترین و ارزون ترین شیرآلات در بین محصولات دیگر شناخته می شود و همچنین طبق استانداردهای لازم، به بهترین شکل طراحی و تولید شده است. در نظر داشته باشید که باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای به صورت چهار زمانه بوده که قادر است 90 درجه به دور خود بچرخد.

نمونه ای از شیر مدل پروانه ای

لازم به ذکر است که، اغلب شیرآلات در برابر دما و حرارت زیاد به راحتی خاصیت خود را از دست می دهند ولی شیر باترفلای ولو این خصوصیات را ندارند زیرا طراحان این نوع شیر، توانسته اند با بهترین مواد اولیه و قطعات باکیفیت، باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای را بسازند که در برابر عوامل خارجی و حرارت بالا بتواند از خود مقاومت نشان دهد. از طرفی به دلیل شباهت ساختاری این نوع شیر به پروانه، نام آن را شیر پروانه ای درج کردند.

انواع باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای را بشناسید

اگر به سایت و فروشگاه های معتبر کشور مراجعه فرمائید، مشاهده خواهید کرد که شیر باترفلای ولو از لحاظ عملگر، انواع زیادی را شامل می شود که در ادامه بحث درباره هر یک از مدل و انواع این محصول بحث خواهیم کرد.

  • شیر باترفلای ولو مدل گیربکسی

شیر گیربکسی جزو انواع شیرآلات باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای به شمار می آید. در نظر داشته باشید که این نوع شیر می تواند به صورت 90 درجه به چرخش دربیاید و تنها با یک عدد پیچ، با یک چرخ دنده به یکدیگر متصل شوند.

  • شیر باترفلای ولو مدل برقی

در ابتدای بحث ضروری است که بدانید، این مدل از باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای نسبت به مدل های دیگر، از لحاظ عملکردی بایستی زمان زیادی را به خود اختصاص دهد یعنی برای باز و بسته کردن آن زمان بیش تری صرف می شود. بدین منظور اغلب مشتریان و مهندسان در حین خرید شیرآلات این مدل از شیر پروانه ای را انتخاب نمی کنند. در آخر اینکه شیر پروانه ای برقی جزو عملگر بادی شناخته می شود.

نمونه ای از یک شیر پروانه ای مدل عملگر برقی

نمونه ای از یک شیر پروانه ای مدل عملگر برقی

  • شیر پروانه ای مدل دستی

بعضی از مهندسان نام شیر پروانه ای دستی را با اسم اهرمی نیز می شناسند. این نوع شیر جزو ساده ترین محصول در صنایع برای انتقال دادن سیال به شمار می آید. از مهم ترین ویژگی باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای می توان به چرخش 90 درجه آن اشاره کرد.

از طرفی توصیه می شود که برای دیسک های بسیار بزرگ از شیرآلات دستی یا همان اهرمی استفاده نکنید زیرا فشار دیسک بزرگ برای این نوع شیر، کارایی ندارد و احتمال تعویض قطعات در شیر پروانه ای دستی وجود دارد.

در قسمت فوق، تمام اطلاعات مهم را درباره انواع باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه    ای را از لحاظ پنوماتیک و غیر پنوماتیک برای شما مخاطبان بازگو کردیم. پس توصیه می شود در حین خرید هر یک از این محصولات، به نوع عملگر شیر توجه نمایید.

انواع مدل های شیرپروانه ای

انواع مدل های شیرپروانه ای

کاربرد و کارایی یک شیر پروانه ای یا باترفلای ولو buttery valve

اگر برای خرید شیرآلات به فروشگاه های بزرگ مراجعه کرده اید، توصیه می شود حتما شیر موردنظر خود را از لحاظ بدنه، نوع دیسک و متریال برای هر موقعیت انتخاب کنید. بدین منظور، در ادامه بحث به چند کاربرد مهم باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای می پردازیم.

  • صنایع گاز
  • پتروشیمی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • صنعت اکتشاف
  • اداره آب و فاضلاب
  • استخراج نفت

با کاربرد شیر پروانه ای آشنا شوید

با کاربرد شیر پروانه ای آشنا شوید

جمع بندی نهایی

اگر به دنبال شیر آلات با سرعت عملکردی بالا در عین حال مقرون به صرفه هستید، توصیه می کنیم حتما باترفلای ولو buttery valve یا شیر پروانه ای را خریداری نمایید. این نوع شیر می تواند به راحتی و در کم ترین زمان ممکن با 90 درجه چرخش، سیال موجود در داخل لوله های ساختمان و صنایع را باز و بسته کند. از طرفی به دلیل داشتن جنس بدنه عالی، می توان آن را چند سال در مقابل شرایط بد آب و هوایی و حرارت بالا قرار داد.

 

محصولات مرتبط:

شیر پروانه ای استیل

شیر پروانه ای ویفری

مقالات مرتبط:

همه چیز در مورد شیر پروانه ای و نمایندگی باترفلای ولو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)