راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

۰۲۱-۵۸۴۳۷

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

انتخاب صحیح و بهره مندی از شیرهای سوپاپی

انتخاب صحیح و بهره مندی از شیرهای سوپاپی
لوگو اصلی راد پایپ

انتخاب صحیح و بهره مندی از شیرهای سوپاپی

فهرست عناوین

 شیری که به صورت یک طرفه عمل می کند و می تواند در نحوه جریان سیالات کنترل کامل داشته باشد شیرهای سوپاپی می نامند. یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل شیر کاربردی جلوگیری کردن از بازگشت سیالات به درون لوله کشی ها می باشد. این مدل شیر با کیفیت بالایی که دارد بسیار پر متقاضی در بازار است زیرا توانسته است در کنترل کردن جریان سیالات یک جایگزین بسیار مناسب برای شیر هایی که یک طرفه بودند می باشد. استفاده از این شیرآلات راحت و آسان است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

 با شیر سوپاپی دیگر از شر شیر های متفرقه آزاد شوید

برای کنترل سیالات چه به صورت گازی و چه به صورت مایع می توانید از شیر سوپاپی استفاده کنید. این مدل شیر در ابعاد مختلف وجود دارد به همین دلیل به تمام مدل سر شیر ها بسته می شود. اگر در فصل زمستان نگران کنترل جریان و نشت دهی لوله های گازی خود هستید می توانید از شیر های سوپاپی شکل استفاده نمایید. کار کردن با این مدل شیر ها علاوه بر این که بسیار راحت می باشد و هم چنین می تواند باعث خیال جمعی شما شود تا دیگر نگران گاز گرفتگی نشوید.

شیر سوپاپی یک طرفه

شیرهای سوپاپی یک طرفه

شیر سوپاپی را با چه قیمتی می توانید تهیه کنید

شیر سوپاپی که معمولا به آن شیر سوزنی نیز می گویند از یک دیسک صنعتی ساخته شده است که شبیه مخروط ناقص یا مدل یک نیم کره است. همین دیسک موجود در شیر های سوپاپی می تواند کار اصلی کنترل و تحمل فشار سیالات که به صورت گاز یا مایع است را مدیریت کند. در بازار انواع متفاوتی از این مدل شیر و جنس های مختلف وجود دارد. جنس این مدل شیر ها از نوع چدنی، برنزی، برنج، استیل، بولادی و غیره است که قیمت آن بر اساس نیاز و نوع جنس شیر می تواند متفاوت باشد.

اگر به دنبال شیر های سوپاپی با کیفیت و عمر بالا هستید شیرالات سوپاپی فولادی را انتخاب کنید

طراحی شیر سوپاپی فولادی به صورتی می باشد که شما می توانید این شیر فلکه را حدود 180 درجه بچرخانید. حالا اگر نتوانستید این شیر را به طور کامل باز کنید نگران نباشید زیرا این مدل شیر از جنس فولادی است و بسیار دیر فرسوده خواهد شد. یکی از مزیت های این مدل شیر نسبت به شیر های کشویی این است که به هنگام جریان سیالات تلاطم ایجاد نمی شود و مایعات یا گاز راحت عبور خواهند کرد و در نهایت نشتی صورت نخواهد گرفت. اصطکاک کمتری در این شیر ها وجود دارد و به دلیل جنس خوب آن فشار کمتری در سر شیر احساس می شود.

مصرف خود را به راحتی با استفاده از شیر های سوپاپی بهینه کنید

شما می توانید برای صنایع شهری و کشاورزی از شیر فلکه های سوپاپی استفاده کنید. در این صنایع بدنه شیر سوپاپی از نوع چدنی می باشد اما آب بندی داخل این شیر ها از فولاد ساخته شده است. این مدل شیر فلکه های سوپاپی می توانند فشاری حدود شش الی ده بار را تحمل کنند و به راحتی حرکت سیالات را کنترل نمایند. اما این نکته را به خاطر بسپارید که هیچ گاه از شیر فلکه های سوپاپی در صنایعی که حرارت مرکزی دارند و یا جزو سیستم های گرمایشی هستند استفاده نکنید زیرا قدرت تحمل کردن این مدل شیرهای سوپاپی در برابر حرارت بسیار کم است و خطرناک می باشد.

نمایی دیگر از شیر فلکه سوپاپی

نمایی دیگر از شیر فلکه سوپاپی

با انتخاب شیر سوپاپی مورب کنترل فشار سیستم های صنعتی خود را بالا ببرید

شیر سوپاپی می تواند انواع مختلفی داشته باشد که شیر فلکه سوپاپی مورب یکی از این مدل ها می باشد. این مدل شیر فلکه سوپاپی موربی می تواند کنترل فشار صنایع را سریع تر و راحت تر انجام دهد و دیگر نیاز به تعویض شیر فلکه های مختلف نباشد. لازم به ذکر است که انتخاب و بستن شیر فلکه های سوپاپی مورب نیاز به نظر کارشناسان دارد تا بتوان در کوتاه ترین زمان بیشترین بهره را از این مدل شیر برد.

نتیجه گیری در رابطه با انتخاب صحیح و بهره مندی از شیر های سوپاپی

شیر سوپاپی که به شیر صنعتی نیز معروف است توانسته از طرفداران زیادی را در بازار به سمت خود جذب کند. این مدل شیر با استفاده راحت و آسان می تواند میزان سیالات را در صنایع مختلف کشاورزی و صنایع پتروشیمی یا شهری کنترل کند. مدل های متفاوتی از شیر فلکه های سوپاپی در بازار وجود دارند که با مشورت کردن با مشاوران و کارشناسان می توانید بهترین شیر فلکه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کنید. شما می توانید شیر فلکه سوپاپی مورد نیاز خود را به راحتی از سایت اینترنتی رادپایپ تهیه فرمایید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)