راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

بهترین قیمت شیر پروانه ای چدنی

بهترین قیمت شیر پروانه ای چدنی
لوگو اصلی رادپایپ0 copy

بهترین قیمت شیر پروانه ای چدنی

فهرست عناوین

شیرهای پروانه ای چدنی، از آلیاژی حاوی آهن و دو تا چهار درصد کربن ساخته شده اند. گاهی اوقات، آن ها حاوی مقادیر کمی از ناخالصی های دیگر مانند گوگرد یا فسفر هستند. قیمت شیر پروانه ای چدنی، به دلیل استفاده در کاربری های ساده، مناسب در نظر گرفته می شود.

ماندگاری و کیفیت بالا در انواع شیرهای پروانه ای

ماندگاری و کیفیت بالا در انواع شیرهای پروانه ای

شیر پروانه ای چدنی

چدن به کار رفته در شیرهای پروانه ای چدنی، مدت های زیادی است که به دلیل دوام بالا شناخته می شوند. کیفیت میرایی در این نوع از شیرآلات عالی است. هنگامی که ارتعاشات شدید شیر پروانه ای چدنی را مختل می کند، دوام بالا و بدون آسیب را نشان می دهد.

 با این حال، این نوع شیرهای پروانه ای، شکل پذیری کمی دارند. اگر تصمیم به خرید شیرهای صنعتی دارید، می توانید قیمت شیر پروانه ای چدنی و دیگر موارد مشابه را از کارشناسان ما دریافت کنید.

کاربردهای شیر پروانه ای

به طور معمول، شیرهای پروانه‌ای، در تجهیزات دریایی کاربردی ندارند. این بدان دلیل است که لوله ‌ها و دریچه ‌ها با حرکت کشتی روی آب، خم می ‌شوند. این می‌تواند باعث ترک خوردن شیرآلات گردد. در واقع هر گونه خمیدگی در شیرهای پروانه ای، باعث ترک خوردن آن می شود.

این نوع از شیرهای پروانه ای چدنی، بیشتر در کاربردهایی استفاده می شوند که نیاز به جریان زیاد همراه با توقف سریع جریان سیال دارند. برخی از کاربردها شامل آب سرد و گرم خانگی، تهویه مطبوع، کندانسور و آب سرد می شود. این می تواند عملکرد بهینه ای را در سیستم ایجاد کند. این کاربردها اغلب در تاسیسات تجاری یا صنعتی سبک یافت می شوند که بر قیمت شیر پروانه ای چدنی نیز تاثیرگذار می باشد.

عوامل موثر در قیمت شیر پروانه ای چدنی

دیسک در ساختار شیرهای پروانه ‌ای چدنی، با چرخش کم گشتاور و در زاویه 90 درجه باز و بسته می شود. بنابراین، در کاربری های بسیاری، مفید واقع می شود. آنها به طور معمول، در مقایسه با دیگر شیرهای صنعتی در این دسته بندی، دارای وزن کمتری هستند. از همین روست که نسبت به انواع دیگر ترجیح داده می شوند.

این نوع از شیرها، اغلب در سه نوع اصلی متمایز می شوند. آنها شامل صفر، دو یا سه افست می باشند که هر یک از آنها دارای قیمت شیر پروانه ای چدنی متفاوتی هستند.

شیرهای پروانه ای افست صفر:

این شیرها، برای حل مسائل سفت شدن میان دیسک و نشیمنگاه شیر پروانه ای طراحی شده اند. در این مدل از شیر، ساقه و دیسک سوپاپ در مرکز قرار می گیرد. هنگامی که دیسک باعث تغییر شکل نشیمنگاه می شود، مهر و موم ایجاد می کند. همین امر باعث اصطکاک کامل در کل چرخه می شود.

این شیر می تواند برای کاربری مواد شیمیایی استفاده شده و به خوبی در برابر خوردندگی و سایش، مقاومت داشته باشد. مزیت اصلی این است که بیشتر موادی که از طریق شیر جریان می‌ یابند با بدنه تماس پیدا نمی‌کنند. زیرا محل قرارگیری شیر، باعث می شود تا بدنه کاملا پوشیده شود. همین امر، قیمت شیر پروانه ای چدنی را نیز توجیه می کند.

کاربردهای متفاوت با شیرآلات پروانه ای

کاربردهای متفاوت با شیرآلات پروانه ای

قیمت شیر پروانه ای چدنی افست دوبل:

شیر دو افست، دارای مرکز ساقه است که دور از مرکز دیسک و شیر قرار می گیرد. با استفاده از این ساختار، دیسک می تواند به سرعت از نشیمنگاه سوپاپ خارج شود. همین امر، میزان فشرده سازی بیش از حد و غیر ضروری میان این قطعات را کاهش می دهد.

این ساختار همچنین به کاهش فرآیند سایش و افزایش عمر عملیاتی شیر کمک می کند. در واقع، نشیمنگاه های این نوع از شیرها از فلز ساخته شده و همین امر باعث می شود تا دامنه کاربرد شیرهای پروانه ای چدنی، به کاربردهایی با دمای بالا گسترش یابد. قیمت شیر پروانه ای چدنی را از رادپایپ دریافت کنید.

انواع شیرهای پروانه ای چدنی

انواع شیرهای پروانه ای چدنی

شیرهای پروانه ای افست سه گانه:

طراحی شیرهای پروانه ای افست سه گانه، به گونه ای است که می تواند ساییدگی میان نشیمنگاه و حلقه مهر و موم را به وسیله مسیر جریان حذف کند. بدین ترتیب، قادر است تا باعث کاهش ساییدگی شود. این باع افزایش عمر چرخه می شود. آنها در کاربردهایی مشابه شیرهای دروازه ای استفاده می شوند. موقعیتی که به یک نشیمنگاه فلزی نیاز است و انسداد جریان قوی و یا یک چهارم چرخش مورد نظر است. برای خرید و دریافت قیمت شیر پروانه ای‌چدنی در بهترین کیفیت، با کارشناسان رادپایپ مشورت نمایید.

 

محصولات مرتبط:

شیر پروانه ای کیتز 

شیر پروانه ای پنوماتیک

مقالات مرتبط:

قیمت شیر پروانه ای گیربکس دار و بررسی مزایای آن

نکاتی درباره قیمت شیر پروانه‌ ای

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)