راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

جدید ترین قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه

جدید ترین قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه
لوگو اصلی راد پایپ

جدید ترین قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه

فهرست عناوین

قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه، نسبت به کارایی های خوبی که دارند بسیار مناسب می باشد. این نوع لوله ها به روش های مختلفی اعمال می شوند که هم با مایعات و هم با گاز سازگاری دارند. از این نوع لوله ها بیشتر در سیستم های آتش نشانی استفاده می شود؛ زیرا لوله های سیاه در برابر دماهای بالا بسیار مقاوم هستند. لوله های سیاه امروزه هم در بعضی از منازل یافت می شوند؛ زیرا کیفیت بسیار خوبی دارند و کاملا هم چکش خوار می باشند. دسترسی به این لوله ها آسان بوده و به راحتی می توانید آنها را خریداری کنید.

مزایای استفاده از اتصالات لوله سیاه

  • یکی از مزایای اصلی این لوله چکش خواری آن است، به این معنی که می توان آن را بدون هیچ گونه دردسر و مشکلی نصب کرده و با اطمینان کامل از آنها استفاده کرد.
  • کار کردن با لوله های سیاه بسیار آسان خواهد بود؛ زیرا نیاز به هیچ گونه جوشکاری نداشته و با اتصالات مناسب می توان آنها را نصب کرد.
  • برای اتصالات مهر و موم در لوله کشی می توان از نوار درزگیر تفلون استفاده کرد که هزینه کمی دارد.

کاربرد لوله و اتصالات لوله سیاه

با توجه به اینکه قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه بسیار مناسب بوده و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند، کاربرد فراوانی خواهند داشت. از این لوله ها برای انتقال نفت و گاز به مناطق روستایی، شهری، حفاظت از سیم کشی برق و … استفاده می شود. علاوه بر این موارد، از لوله و اتصالات لوله سیاه در صنایع نفت هم استفاده خواهد شد. از دیگر کاربرد های این لوله ها می توان به توزیع گاز در داخل و خارج منزل، چاه آب و سیستم های فاضلاب اشاره کرد. معایب این لوله ها این است که برای انتقال آب استفاده نمی شوند؛ چون در آب دچار خوردگی می شود.قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه در ایران

قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه در ایران

انواع  اتصالات لوله سیاه

  • آرنج: در اندازه های مختلف تولید شده و برای متصل کردن لوله ها از این اجزا استفاده می شود.
  • سه راهی: این نوع اتصالات در دو نوع تولید می شوند. از یک مدل آن برای اتصال به لوله های بزرگ تر و از نوع دیگر آن برای اتصال به لوله های کوچک تر استفاده می شود.
  • ارائه دهندگان بوش: این مورد باعث خواهد می شود که خطوط لوله کشی را گسترش دهید.
  • دو شاخه ها: به این مورد کلاهک هم گفته می شود که به انتهای خط لوله کشی متصل می شود.

قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه

این نوع لوله و اتصالات را از انواع نمایندگی ها می توانید با تخفیف های ویژه ای خریداری کنید. برای خرید این محصولات، می توانید به سایت های آنلاین مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید. با توجه به مزایا و کاربرد های فوق العاده زیادی که لوله و اتصالات لوله سیاه دارند، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و به راحتی هم قابل دسترسی هستند. فقط باید توجه کرد که این نوع لوله ها را برای لوله کشی آب استفاده نکنید.

قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه در سال 2022

قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه در سال 2022

تفاوت لوله و اتصالات لوله سیاه با سایر لوله های دیگر

  • این لوله ها از نظر پوشش با سایر لوله و اتصالات دیگر تفاوت دارند؛ زیرا لوله و اتصالات لوله سیاه از پوشش فولاد ساخته شده اند و سایر لوله های دیگر دارای پوششی از روی می باشند.
  • لوله و اتصالات لوله سیاه برای انتقال آب کاربرد ندارند، در حالیکه سایر لوله ها را می توان برای انتقال آب هم استفاده کرد.
  • مقاومت لوله و اتصالات لوله سیاه، در برابر خوردگی و دمای بالا بیشتر از سایر لوله های دیگر است.

ویژگی های لوله سیاه

ویژگی های لوله سیاه

سخن پایانی

قیمت لوله و اتصالات لوله سیاه، در نمایندگی های مختلف، با همدیگر تفاوت دارد. پس این محصولات را از نمایندگی های معتبر که قیمت های مناسبی ارائه می دهند، خریداری کنید. این نوع لوله ها از آتش سوزی، نشت گاز، خوردگی و … جلوگیری می کند پس یک گزینه مناسب برای استفاده در لوله کشی های با مسافت طولانی است. لوله و اتصالات لوله سیاه  را خریداری کرده و به صورت مطمئن در هر نوع مکانی از آنها استفاده کنید، بدون اینکه با هیچ گونه مشکلی مواجه شوید.

 

محصولات مرتبط:

 اتصالات جوشی

سه راه مانیسمان

مقالات مرتبط:

چه ویژگی هایی لوله رده 40 را متمایز کرده است؟

همه چیز درباره اتصالات لوله

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)