راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

درباره قیمت اتصالات لوله سیاه

درباره قیمت اتصالات لوله سیاه
2

درباره قیمت اتصالات لوله سیاه

فهرست عناوین

به طور کلی می توان گفت که قیمت اتصالات لوله سیاه در بازار به نسبت سایر قطعات به صرفه تعیین شده است.

البته در برخی از مواقع این اتصالات وابسته به نوع کیفیت، نام برند و مقاومت بالایی که دارد دارای قیمت به نسبت بالا تری هستند.

همچنین به هنگام خرید قطعات با توجه به نوسانات شدید قیمت محصولات در بازار، بهتر است قبل از اعمال هر اقدامی برای خرید، با نمایندگان فروش دریافت دقیق ترین قیمت اتصالات لوله سیاه تماس حاصل فرمایید.

تفاوت قیمت اتصالات لوله سیاه

تفاوت قیمت اتصالات لوله سیاه

معرفی اتصالات لوله سیاه

اتصالات لوله سیاه از جمله محصولات فولادی هستند که دارای کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف می باشند. صنایع لوله کشی آب و فاضلاب و صنایع دریایی از جمله صنایعی هستند که نیاز بالایی به استفاده از این اتصالات خواهند داشت.

 این لوله ها به صورت گلوانیزه تولید می شوند و دارای روکش نخواهند بود، لوله های فولادی به علت وجود رنگ گالوانیزه و اکسید آهن به نام لوله های سیاه شناخته خواهند شد.

بررسی کاربرد اتصالات لوله سیاه

با توجه به نوع کاربری لوله های فولادی سیاه، می توان گفت اتصالات این قطعات نیز دارای همین کاربرد های فوق هستند. همچنین زمینه کاربری این قطعات عامل مهمی در تعیین قیمت اتصالات لوله سیاه می باشد.

بنابراین می توان گفت اتصالات لوله سیاه برای متصل کردن لوله های فولادی مورد استفاده برای حمل و نقل آب و گازدر مناطق دور افتاده و برای اجرا سیم کشی الکتریکی کارایی خواهند داشت.

درباره سایر کاربرد های اتصالات لوله سیاه

از سایر زمینه های کاربردی قطعات اتصال لوله های سیاه می توان به کارایی بالا در انتقال مایعات و تولید پروفیل های قوطی شکل، ساخت مخازن تحت فشار بالا در پالایشگاه های استخراج نفت و گاز اشاره کرد. البته این اتصال ها برای ساخت مصنوعات و سازه های متنوع فولادی نیز کاربرد فراوانی خواهند داشت.

اتصالات کاربردی از جنس فولاد

اتصالات کاربردی از جنس فولاد

نحوه کارایی و قیمت اتصالات‌لوله سیاه

به هنگام استفاده و به کار بردن لوله های سیاه در زمینه کاربردی منتخب اگر به چرخش یا ادامه مسیر لوله ها نیاز باشد، از اتصالات لوله های سیاه استفاده خواهد شد.

این قطعات از نظر قطر و ارتفاع نیز با لوله ها برابری خواهند کرد. این قطعات وابسته به نوع ضخامت، روش تولید، نوع ایجاد اتصال و جوش دادن مشابه به لوله های اصلی انتخاب خواهند شد.

روش اتصالات لوله سیاه

این اتصالات وابسته به نوع کاربری که دارند از تنوع بسیاری برخوردار خواهند بود. استفاده از هر ییک از روش های زیر، موثر در قیمت اتصالات لوله سیاه خواهد بود.

 در ادامه به انواع روش های اتصال و اتصالات کاربردی لوله های سیاه (گالوانیزه) اشاره شده است.

  • اتصالات سیاه درزدار

این دسته از اتصالات به صورت جوشی به کار برده می شوند. جهت اجرا این اتصال ها از روش قالب و با درز جوش در بدنه استفاده خواهد شد. این نوع اتصال مورد استفاده برای تحمل فشار های به نسبت بالا می باشد.

  • اتصالات دنده ای گالوانیزه

این اتصال دارای شکل رزوه ای است و متناسب برای اجرا در لوله های سیاه گالوانیزه می باشد. این اتصالات همچون لوله های سیاه دارای سطح گالوانیزه و بدون روکش هستند و متناسب برای کاربرد در مناطق شرجی ومرطوب می باشند. همچنین به علت استحکام بالایی که دارند در مقابل خوردگی و اکسید شدن دارای مقاومت بالایی خواهند بود.

  • اتصالات فشار قوی

بر خلاف چند نوع اتصال نام برده، این اتصالات دارای دسته بندی مشخصی می باشند. اتصالات فشار قوی در دو حالت دنده ای و ساکت ولد تولید شده و جهت استفاده در زمینه های سخت تری عرضه می شوند. این نوع از اتصالات قابلیت تحمل فشار و حرارت بسیار بالایی خواهند داشت.

لوله های سیاه فولادی

لوله های سیاه فولادی

خلاصه مطالب

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، اتصالات متناسب برای فشار ها و حرارت بالا دارای تنوع گسترده ی هستند. بنابراین جهت تهیه مناسب و انتخاب بی نقص بهتر است اتصالی تهیه شود که ویژگی هایی مشابه با لوله اصلی داشته باشد.

اتصالات لوله سیاه دارای کاربرد برای لوله های تقویت شده فولادی هستند و متناسب بری کاربری های سخت تولید می شوند. بنابراین توصیه می شود جهت اطلاع از قیمت اتصالات لوله سیاه با کارشناسان فروش شرکت های معتبر تماس حاصل فرمایید.

 

محصولات مرتبط:

قیمت اتصالات بنکن

اتصالات مانیسمان رده ۴۰

مقالات مرتبط:

همه چیز درباره اتصالات لوله

اتصالات لوله سفید و انواع آن

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)