بخش مهمی از صنعت را تجهیزاتی مانند شیراآلات تشکیل می دهد که با توجه به طراحی و کاربرد  متنوع هستند. شیرآلات برای قطع و وصل جریات استفاده می شوند. جنس شیرآلات صنعتی می تواند از چدن، فولاد باشد که بسته به نوع سیالی که از آن عبور می کند انتخاب می شود و در قیمت شیر فلکه صنعتی تاثیرگذار است. شیرهای صنعتی دارای نمونه های متنوعی هستند.

از نظر جنس شیرفلکه های صنعتی تقسیم بندی می شوند.

قیمت شیر فلکه وابستگی زیادی به جنس و سایز آن دارد. البته عوامل تاثیرگذار دیگری نیز در تغییر قیمت نهایی شیر صنعتی اثرگذار است.

در قیمت انواع شیر فلکه صنعتی اثرگذار خواهد بود.

انواع قیمت شیر فلکه  صنعتی

انواع قیمت شیر فلکه  صنعتی

چه مواردی در تعیین قیمت اثرگذار است؟

شیر فلکه ها با توجه به محل استفاده طراحی و تولید می شوند. قیمت نهایی تحت تاثیر موارد متعددی تغییر می کند.

قیمت شیر فلکه به شکل محسوسی تحت تاثیر تولیدکنندگان آن نیز می باشد.

نکاتی که در خرید و فروش و قیمت گذاری شیر فلکه صنعتی تاثیرگذار است

جزئیات مهمی در طراحی و تولید شیرفلکه های صنعتی تاثیرگذار است. تغییرات کیفیت و شرایط طراحی در تعیین قیمت شیر فلکه صنعتی اثرگذار است. این شیرها به  دلیل درگیری این نوع از شیرهای  صنعتی در بخش های حساس اهمیت دارد.

بخش اعظمی از هزینه های خرید شیرهای صنعتی به شرایط تعمیر و نگهداری آن مربوط می شود.

برای اطلاع از قیمت شیرفلکه چه روش هایی وجود دارد؟

 هر نمونه از شیر فلکه ها برای کاربرد خاصی طراحی شده اند و مورد استفاده  قرار می گیرند. طراحی در دو کلاس متفاوت انجام می شود و این دلیلی برای تغییر در قیمت این تجهیزات خواهد بود.

شیر فلکه کلاس 150

شیرهای این گروه می توانند در دمای 25 درجه فشاری حدود 150 بار را تحمل کنند و در دمای 50 درجه تحمل فشار آنها به 41 بار می رسد که این توانایی در نوع فعالیت شیر فلکه صنعتی اثر گذار است.

قیمت شیر فلکه صنعتی کلاس 300

قیمت شیر فلکه صنعتی کلاس 300 به  دلیل توانایی تحمل فشاری کمتر، مساوی و بالاتر از کلاس طراحی شده خود با دیگر نمونه ها تفاوت دارند.

 برای اطلاع صحیح از قیمت  شیر فلکه  بهتر است از کارشناسان و متخصصان آگاه در این زمینه مشاوره  دریافت کنید. توجه  داشته باشید که بر روی شیر ها  از نوعی رنگ یا پوشش استفاده می شود که دارای ضخامت استانداردی است. برخی از شیرها دارای رنگ لعابی هستند که باعث افزایش قیمت آنها نسبت به نمونه های دیگر می شود.

بخش های داخلی شیر فلکه  صنعتی

بخش های داخلی شیر فلکه  صنعتی

 تنوع شیرفلکه  صنعتی و تاثیر این تنوع در قیمت آنها

 قیمت شیر فلکه صنعتی در صنعت  به دلیل تنوع نمونه های مختلفی از شیرها متفاوت است.  بر اساس کیفیت و ماده اولیه ای که در تولید آنها به کار رفته است تقسیم بندی می شوند و در نهایت تفاوت در قیمت ها را شاهد خواهیم بود.

این شیرها  در دو نمونه 10 و 16 بار تقسیم بندی شده اند و جنس بدنه آنها از چدن است.

کاربرد شیرفلکه کشویی در صنعت آب و فاضلاب بسیار زیاد است و دارای طراحی ساده ای هستند. از این شیرها در  مکان هایی با افت فشار کم استفاده  فراوانی می شود.

پرکاربردترین نمونه های موجود از نظر  قیمت این نوع هستند و بیشتر در سیستم موتورخانه  مورد استفاده قرار می گیرند. اتصالات مورد استفاده در آنها از نمونه  رزوه ای است.

شیر فلکه از جنس برنج

شیر فلکه از جنس برنج

نتیجه گیری

بخش مهمی از تجهیزات صنعتی را شیر آلات تشکیل می دهند. بر اساس نوع کاربرد هر کدام از آنها ما شاهد  طراحی و تولید انواع متفاوتی از شیرآلات هستیم. قیمت شیر فلکه صنعتی بر اساس  نوع  شیر تعیین می شود و دلیل آن استفاده از متریال متنوع در ساخت آنها است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها