راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

علل متفاوت بودن قیمت شیرفلکه چدنی

علل متفاوت بودن قیمت شیرفلکه چدنی
قیمت شیرفلکه چدنی

علل متفاوت بودن قیمت شیرفلکه چدنی

فهرست عناوین

قیمت شیرفلکه چدنی، فاکتور مهمی برای خریداران است. این شیرفلکه ها کاربرد بسیار گسترده ای برای مصارف شخصی و صنعتی دارند. به همین دلیل اکثر مشتریان به دنبال خریداری شیرفلکه ای با قیمت مناسب هستند. در ادامه تمام عوامل موثر بر قیمت این تجهیزات صنعتی را بررسی خواهیم کرد.

عواملی که بر قیمت شیرفلکه چدنی تاثیر گذار هستند

شیر های فلکه از مهم ترین اجزا در لوله کشی های صنعتی هستند. این امر موجب شده تا مدل های متعددی از این شیر ها طراحی و تولید شوند. به همین دلیل، صنایع هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن ها نخواهند داشت. تنوع در مدل های شیرفلکه چدنی، موجب تغییر قیمت آن ها نیز شده است. به همین دلیل قیمت شیرفلکه چدنی را مطابق با پارامتر های مختلفی تعیین می کنند.

یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت این شیر ها را می توان نوع زبانه آن ها دانست. برخی از شیر ها دارای زبانه فلزی و برخی دیگر دارای زبانه پلاستیکی هستند. انتخاب نوع زبانه کاملا به نیاز شما بستگی دارد. از سوی دیگر، شیرفلکه های چدنی را بر اساس میزان فشار آن ها نیز به انواع مختلفی تقسیم می کنند. به طور کلی شیر های چدنی با فشار ۱۶ اتمسفر قیمت بیشتری نسبت به شیر ها با فشار ۱۰ اتمسفر دارند.

عوامل موثر بر قیمت شیرفلکه های چدنی
عوامل موثر بر قیمت شیرفلکه های چدنی

چرا بهتر است از شیرفلکه های چدنی استفاده کنیم

شیر های چدنی به دلیل جنس بدنه منحصر به فرد، مقاومت بیشتری در برابر فشار های مکانیکی دارند. این امر طول عمر شیرفلکه را افزایش داده و از فرسودگی آن جلوگیری می کند. از دیگر مزیت های شیرفلکه چدنی می توان به میزان افت فشار آن اشاره کرد. افت فشار سیالات در این نوع شیر ها بسیار ناچیز است.

به همین دلیل سیالات را با جریان یکنواخت پمپاژ می کند. این شیر ها دارای تاییدیه از سوی سازمان بهداشت هستند و می توان از آن ها در صنایع غذایی و دارویی نیز استفاده کرد. قیمت شیر فلکه چدنی نسبت به مدل های دیگر، مقرون به صرفه تر است و برای مصارف صنعتی و خانگی مناسب خواهد بود.

دسته بندی شیرفلکه چدنی بر اساس سایز

یکی از دلایل پرکاربرد بودن شیرفلکه های چدنی را می توان ابعاد و سایز متفاوت آن ها دانست. این امر را یکی از پارامتر های موثر بر قیمت شیرفلکه چدنی نیز می دانند. در حال حاضر شما می توانید این شیرفلکه ها را از سایز ۱ اینچ تا ۱۶ اینچ خریداری کنید. برای انتخاب بهترین سایز شیرفلکه چدنی، حتما نوع سیال خود و میزان فشار آن را در نظر بگیرید. همچنین لازم است تا به فضای مورد نظر خود نیز توجه کنید. سایز های کوچک تر این شیرفلکه ها، بهترین گزینه برای فضا های محدود هستند.

برتری های شیرفلکه چدنی
برتری های شیرفلکه چدنی

دسته بندی شیرفلکه‌چدنی بر اساس برند تولید کننده

امروزه برند تولید کننده، نقش موثری بر قیمت شیرفلکه چدنی دارد. برند های خارجی مسلماً قیمت بیشتری نسبت به برند های ایرانی خواهند داشت. اما این امر به معنی کیفیت بالاتر برند های خارجی نیست. امروزه برند های شناخته شده ای در ایران توانسته اند بهترین کیفیت شیرفلکه های چدنی را ارائه دهند. برند های فاراب، رادشیر، میراب، وگ ایران و … از بهترین برند های ایرانی در این زمینه هستند. این برند ها محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر را به مشتریان ارائه می دهند.

انواع شیرفلکه چدنی
انواع شیرفلکه چدنی

شیرفلکه های‌چدنی را با بهترین قیمت از راد پایپ بخرید

کیفیت شیرفلکه های چدنی اهمیت بسیار زیادی دارد. از این جهت به منظور اطمینان از کیفیت این شیرفلکه ها، آن ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. گروه تجاری راد پایت، معتبر ترین پلتفرم ایرانی در زمینه واردات انواع تجهیزات صنعتی است. این گروه تجاری با پشتیبانی از نمایندگی های جهانی، بهترین و باکیفیت ترین انواع شیرفلکه را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما همچنین می توانید برای انتخاب بهترین مدل و سایز شیرفلکه با توجه به کاربرد مورد نظرتان، با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

نتیجه گیری

قیمت شیرفلکه چدنی متناسب با معیار های مختلفی تعیین می شود. به همین دلیل نمی توان قیمت ثابت و یکسانی را برای این تجهیزات در نظر گرفت. به طور میانگین می توانید این شیرفلکه ها را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. البته بسته به میزان فشار، نوع زبانه، سایز شیر و … شاهد افزایش قیمت آن ها خواهید بود. برای دریافت اطلاعات دقیق تر و خرید شیرفلکه های چدنی به وبسایت راد پایپ مراجعه کنید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)