راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

خرید و قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ

خرید و قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ
قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ

خرید و قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ

فهرست عناوین

شیر فلکه های ۱۰ اینچی شیر فلکه هایی چدنی هستند و بیشتر در محل هایی به کار می روند که بخواهید جریان سیال را به طور کامل باز یا بسته کنید. شیر فلکه های ۱۰ اینچی کاربردهای بسیاری در تاسیسات مختلف دارند ما در این مقاله کاربردها و قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ را بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

توضیحات کلی محصول

طراحی و انتخاب شیرهای کشوئی لاستیکی به نوع سیالاتی که از بین آنها می گذرد بستگی دارد. پوشش دهی و روکش تمام جزء های این شیر چدنی است و از رنگ اپوکسی در آن استفاده شده و با استفاده از روش الکترواستاتیک و مطابق با استاندارد DIN3067 ارائه می شود. از این شیر آلات برای تاسیسات آب رسانی مانند آب آشامیدنی استفاده می شود و مقاومت آن تا دمای ۹۰ درجه سانتی گراد هست.

جنس لاستیکی زبانه شیر فلکه ۱۰ اینچ باعث آب بندی مطمئن بدنه، هسته و کلاهک آن شده و باعث افزایش کیفیت کلی محصول می شود. این شیرها از قابلیت نصب به شیوه های مختلف محرک الکتریکی، پنوماتیک و هیدرولیک پشتیبانی می کند و در زاویه های مختلف به شکل عمودی و افقی می توان آن را نصب کرد. ویژگی های شیر فلکه ۱۰ اینچی نسبت به قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ بسیار زیاد و قابل توجه هستند.

یک نمونه از این شیر فلکه ها، شیر فلکه های کشویی ۱۰ اینچ ایران بی همتا هستند که زبانه این شیر فلکه ها فلزی است و خود شیر فلکه چدنی می باشد. این شیر فلکه ها بر اساس استاندارد DIN3352 ارائه می شوند و از طرف دیگر نکته مثبت آن این است که فولاد ضد زنگ موررد استفاده در محور و مهره ی آن باعث شده تا این قطعات فشاری حدود ۱۶ بار را بتوانند تحمل کنند.

این شیر فلکه ها با محوری دارای رزوه و غیر صعودی هستند و از طرف دیگر آچار خور هستند چرا که فلکه یا کلاهک آهنی روی آن ها تعبیه شده است. قابلیت بسیار جالب دیگری که این شیر فلکه ها دارند این است که آب بندهای محور این دسته از شیرآلات را می توان تعویض کرد.

شیر فلکه کشویی ۱۰ اینچ برند ایران بی همتا
شیر فلکه کشویی ۱۰ اینچ برند ایران بی همتا

مشخصات و ویژگی های شیر فلکه ۱۰ اینچ

مشخصات شیر فلکه ۱۰ اینچ عبارتند از:

  • درجه بندی فشار: کلاس 150
  • سایز: 10 اینچ
  • حفره: پر حفره
  • کلاه پیچ دار، ساقه بالارونده، گوه انعطاف پذیر، نشیمنگاه مهر و موم شده
  • مایع: آب زائد
  • انتهای: فلنج دار
  • بدنه: فولاد ریخته گری ASTM A216
  • تریم: 410+HF
  • واشر: واشر مارپیچی 304+گرافیت
  • بسته بندی: گرافیت
  • چرخ دستی: آهنی کارآمد
  • ابعاد چهره به چهره: 330 میلی متر (RF)
  • وزن: 178 کیلوگرم
  • مقدار گشتاور: 400 نیوتن متر

قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ را در ادامه بخوانید.

نمایی از شیر فلکه ۱۰ اینچ دستی
نمایی از شیر فلکه ۱۰ اینچ دستی

قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ

قیمت های این شیر فلکه بسیار بستگی دارد به شرکت تولید کننده آن و اندازه دقیق آن، قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ از ۲۲ میلیون تومان شروع می شود و با توجه به قیمت دلار و وارداتی بودن این محصول ممکن است این قیمت در آینده افزایش های چشمگیری داشته باشد. شرکت راد پایپ یکی از معتبر ترین شرکت های وارد کننده شیر فلک در ایران است. شما می توانید شیر فلکه مدنظرتان را با سایز دلخواه و بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت از سایت ما خریداری کنید. راد پایپ در کنار داشتن تیم مجرب و متعهد، از متدها و روش های روز دنیا استفاده می کند تا نیازهای مشتریان را به بهترین نحو ممکن پاسخ گوید.

شما می توانید در سایت ما قیمت شیر فلکه های متعدد از قبیل قیمت شیر فلکه ۱ اینچ، قیمت شیر فلکه چدنی ۲ اینچ و … را بررسی کرده و آنها را با بهترین کیفیت از ما خریداری کنید.

نمایی از شیر فلکه های کشویی با اندازه های متنوع و متفاوت
نمایی از شیر فلکه های کشویی با اندازه های متنوع و متفاوت

کلام پایانی

ما در این مقاله ویژگی های کلی و قیمت شیر فلکه ۱۰ اینچ را بررسی کردیم. امیدواریم ویژگی های گفته شده به شما در انتخاب شیر فلکه هایی با بهترین کیفیت کمک کند. اگر شما هم در خریدن این شیر فلکه ها تجربه ای دارید از شیوه ی خاصی برای تشخیص آنها استفاده می کنید می توانید این تجربیات را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)