راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

قیمت شیر پروانه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیر پروانه ای به چه عواملی بستگی دارد؟
لوگو اصلی راد پایپ copy

قیمت شیر پروانه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

فهرست عناوین

 یکی از شیر های محبوب که امروزه بسیاری از افراد به استفاده از آن می پردازند، شیرهای پروانه ای می باشد. این شیر در انواع و سایز های متنوعی طراحی و تولید می گردد که افراد می بایست با توجه به نوع نیاز و بودجه شان به تهیه یک نوع مناسب بپردازند. عده ای ممکن است پیش از خرید با خود بپرسند قیمت شیر پروانه ای چقدر است؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم قیمت نهایی شیر های پروانه ای بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که به بررسی بعضی از آن ها خواهیم پرداخت.

عوامل موثر در قیمت شیر پروانه ای

  • نوع شیر پروانه ای

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند قیمت نهایی شیر های پروانه ای را تعیین کند، نوع آن می باشد. باید توجه داشته باشید شیر های پروانه ای در انواع دستی و یا اهرمی، گیربکسی، پنوماتیک، برقی و…. عرضه می گردند که هر یک از آن ها قیمت مشخصی را به خود اختصاص داده اند. کافی است برای تخمین قیمت شیر پروانه ای پیش از خرید، به نوع شیر مد نظر تان توجه داشته باشید.

  • نوع خرید

همانطور که می دانید، خرید شیر های پروانه ای به روش های متنوعی انجام می گردد که از نمونه آن ها می توان به خرید اینترنتی و حضوری اشاره کرد. باید بدانید افراد در خرید حضوری می بایست متحمل به پرداخت هزینه های هنگفتی شوند. به همین خاطر همواره توصیه می گردد تا خرید اینترنتی از وب سایت های معتبر را مد نظر تان قرار دهید تا بتوانید با پرداخت هزینه های کم تری شیر پروانه ای مد نظر تان را خریداری نمایید.

خرید شیر های پروانه ای از فروشگاه های اینترنتی

خرید شیر های پروانه ای از فروشگاه های اینترنتی

  • برند شیر پروانه ای

شیر های پروانه ای در برند های متنوعی تولید می شوند که هر یک از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا می باشند. باید بدانید هر مقدار برند شیر ها بهتر و محبوب تر باشد، قطعا قیمت شیر پروانه ای افزایش خواهد یافت و می بایست هزینه بیش تری را در ازای دریافت محصول بپردازید.

  • سایز شیر پروانه ای

همان گونه که چندی قبل ذکر شد، شیر های پروانه ای سایز و ابعاد متنوعی دارند. توجه داشته باشید شیر های پروانه ای در سایز های بزرگ، اغلب گران تر از شیر های پروانه ای کوچک می باشد. لذا پیشنهاد می شود شیر هایی را خریداری نمایید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

انواع متفاوت شیر های پروانه ای

انواع متفاوت شیر های پروانه ای

بررسی انواع شیر پروانه ای

برای آن که بتوانید خرید مناسبی داشته باشید، می بایست در ابتدا با انواع و قیمت شیر پروانه ای به خوبی اشنا باشید. بعضی از محبوب ترین انواع شیر های پروانه ای عبارت اند از:

  • شیر پروانه ای اهرمی

یکی از شیر هایی که امروزه به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، شیر های پروانه ای اهرمی می باشند. این شیر ها دارای یک دسته ساده و متحرک بوده که استفاده از آن را امری ساده نموده است. این شیر ها را می توان به راحتی تا سایز 8 اینچ نصب نمود و از مزایای بی شمار آن بهره مند گردید. قیمت شیر پروانه ای اهرمی بسیار مناسب بوده و اکثر قشر های جامعه قادر به خرید آن خواهند بود.

  • شیر پروانه ای گیربکسی

از دیگر انواع شیر های پروانه ای، می توان به شیر پروانه ای گیربکسی اشاره کرد. باید توجه داشته باشید شیر های پروانه ای گیربکسی را می توان از سایز 8 الی 88 اینچ تهیه و نصب نمود و به راحتی با استفاده از آن سیالات را عبور داد.

شیر های پروانه ای گیربکسی و اهرمی

شیر های پروانه ای گیربکسی و اهرمی

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، قیمت شیر پروانه ای به عوامل متعددی بستگی داشته و نمی توان برای تمامی شیر های پروانه ای یک هزینه و قیمت مشخص را ارائه نمود. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم یک شیر پروانه ای مناسب را برای خود تهیه کرده و از آن بهره کافی و لازم را نیز ببرید.

 

 

محصولات مرتبط:

شیر پروانه ای کیستون

شیر پروانه ای کیتز

مقالات مرتبط:

آشنایی کامل با اجزا شیر پروانه ای

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)