راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

قیمت فلنج و خرید از بهترین نمایندگی

قیمت فلنج و خرید از بهترین نمایندگی
لوگو اصلی راد پایپ copy

قیمت فلنج و خرید از بهترین نمایندگی

فهرست عناوین

فلنج‌ها اقلام بسیار مهمی در صنعت هستند که به عملکرد صحیح سیستم های لوله ای کمک می کنند و ایمنی بیشتری را برای محیط زیست به ارمغان می آورند. آن ها معمولاً توسط پیچ هایی ثابت می شوند که مونتاژ و جداسازی عناصر، تمیز کردن، بازرسی یا اصلاح آن ها را تسهیل می کند که قیمت فلنج با توجه به کاربرد و  مزایای آن ها متفاوت است که در این مقاله بهتر در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

ویژگی انواع فلنج

فلنج‌ها قطعاتی هستند که به عنوان یک عنصر اتصال بین لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند و معمولاً به صورت جفت جمع می شوند و به راحتی، سریع و کاربردی جدا می شوند. آن ها به عملکرد صحیح لوله ها کمک می کنند و می توانند اتصال را آب بندی کنند و از عبور مقداری سیال از یک طرف به طرف دیگر یا جلوگیری از نشتی جلوگیری کنند. بنابراین قبل از خرید این قطعات، بسیار مهم است که با توجه به هدف خود به دنبال فلنج‌های با کیفیت باشید و با توجه به قیمت فلنج بدانید کدام مدل برای پروژه شما مناسب تر است. انتخاب فلنج ممکن است با توجه به هدف، مواد و محیطی که در آن قرار می گیرد و دوام قطعه متفاوت باشد.   همچنین، قطر فلنج‌ها از 1.8 تا 64 اینچ متغیر است و مواد مختلفی که ساختار مولکولی این قطعات را تشکیل می دهند مانند فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ، فلنج‌های نیکل و تیتانیوم هستند. درخواستی ترین و مقاوم ترین مدل های فلنج، فلنج‌فولاد هستند، زیرا مقاومت و قیمت فلنج بیشتری دارند. به دلیل وجود عناصر آلیاژی در قسمت فولادی، فلنج‌مقاوم‌تر می‌شود و این اطمینان را می‌دهد که قطعات می‌توانند فشار را بهتر تحمل کنند.

نمونه ای از فلنج کور عرضه شده در بازار

نمونه ای از فلنج‌کور عرضه شده در بازار

کاربرد فلنج

فلنج‌ها به طور گسترده در لوله ها و در سیستم هایی که شامل تجهیزات و قطعات مختلف مانند شیرها هستند، استفاده می شود. آن ها معمولاً دارای ویژگی های مختلف هستند و تحت آزمایش‌های دقیقی قرار می‌گیرند. نوع کاربرد آن ها در قیمت فلنج تاثیرگذار است. فلنج ها به طور گسترده ای در اتوماسیون صنعتی در بخش های مختلف استفاده می شوند، زیرا قدرت هدایت بسیاری از انواع سیالات مانند روغن، گاز، بخار و سوخت را دارند. برای انطباق با تمام اهداف خود در صنایع. در دسترس بودن اندازه و مواد فلنج در بازار بسیار متفاوت است و با توجه به کاربردهای مختلف در صنعت، تمام قطعات با قطر مشخص شده، بر حسب اینچ عرضه می شوند. به طور کلی، فلنج‌ها را می توان در چندین بخش، اساساً در موارد زیر اعمال کرد:

قیمت فلنج با توجه به مدل و کارایی آن متفاوت است

قیمت فلنج‌با توجه به مدل و کارایی آن متفاوت است

  • شرکت های سیمان و معدن
  • تولیدی ها
  • پروژه های مهندسی
  • شرکت های نفتی
  • بخش تامین آب، شیمیایی و گاز
  • بخش ساخت و ساز عمران
  • نیروگاه ها

نکات پایانی

راه های زیادی برای اتصال لوله ها وجود دارد. یکی از آنها از طریق فلنج ها، عناصر ساختاری به راحتی برچیده شده و همه کاره است که توسط بخش های مختلف صنعتی استفاده می شود و شامل یک دیسک از مواد فلزی توخالی است که با انتهای لوله سازگار شده است. از طریق آن می توان لوله هایی با مشخصات مساوی را به هم وصل کرد. مدل های مختلفی از فلنج در بازار وجود دارد و از آن جایی که این قطعات به راحتی جدا می شوند، مورد استفاده در صنایع مختلف هستند. یکی از این مدل ها فلنج گلودار است باعث کاهش غلظت فشار در پایه لوله می شود. این مدل به دلیل گردن مخروطی خود شناخته شده است. با این حال، آن ها را نباید در تعداد زیاد استفاده کرد، زیرا محصولات سنگین و حجیمی هستند. همچنین، قیمت فلنج بسیار زیاد است. با این حال، فلنج‌ها موارد بسیار مهمی برای اتصال لوله ها، آب بندی اتصالات و نشتی در سیستم های صنعتی و بسیاری موارد دیگر هستند.

انواع فلنج را با توجه به نیاز خود می توانید خریداری کنید

انواع فلنج‌را با توجه به نیاز خود می توانید خریداری کنید

رادپایپ یکی از بهترین شرکت های وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ است که انواع محصولات مانند فلنج‌را با مناسب ترین قیمت عرضه می کنید و می توانید قبل از خرید، مشاوره بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)