راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

۰۲۱-۵۸۴۳۷

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

چه عواملی بر قیمت گسکت اسپیرال وند کلاس 600 تاثیرگذار است؟

چه عواملی بر قیمت گسکت اسپیرال وند کلاس 600 تاثیرگذار است؟
قیمت گسکت اسپیرال وند کلاس 600

چه عواملی بر قیمت گسکت اسپیرال وند کلاس 600 تاثیرگذار است؟

فهرست عناوین

گسکت اسپیرال وند که در بازار به عنوان درزبند یا واشر نیز شناخته می شود، محل اتصال دو سطح را می پوشاند تا از نشت مایع یا گاز جلوگیری کند. به دلیل سازگاری این نوع گسکت، برای کارهای مختلف استفاده می شود. این نوع درزبند معمولا بین دو لوله قرار می گیرد. واشرها اغلب همانند لنز دوربین که به عنوان محافظ محیط استفاده می شود، یک مانع بین دو جسم هستند. گسکت اسپیرال‌وند کلاس 600 متداول ترین واشر مورد استفاده در صنایع گوناگون است. بنابراین، قیمت گسکت اسپیرال وندکلاس 600 با توجه به ویژگی و مزایای این نوع واشر نسبت به سایر درزبند ها متفاوت است. پس در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

قطعات سازنده گسکت اسپیرال وند کلاس 600

گسکت اسپیرال وند کلاس 600 یک نوع واشر نیمه فلزی بوده که با استفاده از مواد پرکننده فلزی و غیرفلزی ساخته شده است. این نوع واشر شامل سه قسمت بوده که عبارتند از:

حلقه بیرونی

حلقه بیرونی یک واشر اسپيرال وند که به عنوان حلقه مرکزی نیز شناخته شده، اغلب از فولاد کربنی ساخته می شود. وظیفه اصلی این عنصر این است که واشر را در مرکز و محل اتصال فلنج پیچ و مهره ای قرار دهد. این قطعه با توجه به اهمیت آن بر قيمت گسکت اسپيرال وندکلاس 600  تاثیر می گذارد.

حلقه داخلی

حلقه داخلی جزء ضروری یک واشر است زیرا از خم شدن سیم پیچ ها در داخل لوله جلوگیری می کند. هنگامی که یک واشر خم می شود، تکه هایی از آن به داخل لوله کشیده شده و در نهایت از طریق سیستم لوله کشی حرکت کرده و جایی گیر می کند یا اطراف چیزی پیچیده می شود. حلقه های داخلی از این وضعیت جلوگیری و به کاهش خطر این مشکل کمک می کنند.

کاربرد گسترده گسکت اسپیرال‌وند تک رینگ
کاربرد گسترده گسکت اسپیرال وند تک رینگ

استریپ

استریپ بخشی از این واشر بوده که برای جلوگیری از نشتی و بالا بردن مقاومت درز بند به کار می رود. به طور کلی، گسکت اسپیرال وند با استفاده از مواد پرکننده گرافیتی ساخته می ‌شوند که می ‌تواند دمای بالا را تحمل کند. استفاده از گرافیت به عنوان ماده پرکننده به واشر در جلوگیری از تغییر شکل فلنج و جابجایی مفصل کمک می کند. PTFE یا پلی تترا فلوئورواتیلن یکی دیگر از مواد مورد استفاده محبوب در این واشر ​​است. با این حال، PTFE برای استفاده در محیط های با دمای بالا مناسب نیست. فولاد ضد زنگ رایج ترین ماده ای است که مورد استفاده قرار می گیرد و باعث افزایش قیمت گسکت اسپیرال‌وندکلاس 600  می شود.

مزایای این نوع گسکت اسپیرال وند

مهر و موم لاستیکی که به آن واشر لاستیکی نیز گفته می شود، مزایای شگفت انگیز متعددی دارد. اول، این ماده لاستیکی است که می تواند بین سطوح یا فلنج های یک اتصال استفاده شود. این یک مهر و موم عالی برای مفصل فراهم می کند. تا زمانی که سازمان مناسبی را برای عرضه واشرهای مارپیچی انتخاب کنید، مطمئناً مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

اجزای مختلف گسکت اسپیرال وند
اجزای مختلف گسکت اسپیرال وند

برخی از مزایای استفاده از گسکت اسپيرال وند که بر قیمت گسکت اسپيرال وندکلاس 600  اثر گذار بوده عبارتند از:

  • لایه بندی، آب بندی، جلوگیری از نشت، محافظت در برابر آلاینده های محیطی و کاهش ارتعاش همگی از وظایف گسکت اسپیرال وند هستند.
  • آن ها می توانند فشار و دمای بالا را تحمل کنند و نسبت به واشرهای دیگر به نیروی کمتری نیاز دارند.
  • این واشرها همچنین به دلیل قابلیت اطمینان و استحکام، از خرابی دنده و هزینه های مربوطه جلوگیری می کنند.
  • با ترکیب مواد مختلف سیم پیچ و فلزات، این نوع درزبندها با پیچیدگی مارپیچی به گونه ای طراحی شده اند که برای طیف وسیعی کارها مناسب باشند و همچنین نصب آنها بسیار آسان بوده، بنابراین قيمت گسکت اسپیرال وندکلاس 600 با توجه به کارایی گسترده آن، گران تر است.
مزایای بی شمار گسکت اسپيرال وند تک رینگ كلاس 600
مزایای بی شمار گسکت اسپیرال‌وند تک رینگ كلاس 600

کاربرد گسکت اسپیرال وند کلاس 600 در صنایع

گسکت اسپیرال وند تک رینگ كلاس 600 برای رفع نیازهای صنعت نفت طراحی شده و در حال حاضر به طور گسترده در صنایع مختلفی مانند نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شود. امروزه این  نوع واشر در کارخانه های صنعتی کاربرد دارد زیرا می تواند دما و فشار بالا را تحمل و در عین حال از نشتی جلوگیری کند. انواع مختلف گسکت اسپیرال وند تک رینگ در زمینه های بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید از آن ها در صنایع مختلف استفاده کنید، اما آن چه اهمیت دارد این است که قیمت این درزبندها با یک دیگر متفاوت است، به طور مثال قيمت گسکت اسپيرال وندکلاس 600  با توجه به مزایای بی شمار آن گران تر از سایر واشر ها است. پس می توانید در حوزه های هوافضا، مهندسی یا معدن از انواع گسکت ها استفاده کنید.

تولید گسکت اسپیرال وند تک رینگ

تولید کنندگان مختلفی اقدام به تولید انواع گسکت اسپيرال وند با قیمت مناسب کرده اند به طور مثال . قیمت گسکت اسپيرال وندکلاس 600 با توجه به کاربرد و مزایای بی شمار آن، صنایع مختلف را ترغیب به خرید آن می کند. واشرهای گسکت اسپيرال وند برای صنایعی ایده آل هستند که به واشر با بالاترین کیفیت انعطاف پذیری نیاز دارند تا حتی در شرایطی که دما و فشار متغیر است حفظ شود. همچنین، فلنج واشرهای مارپیچی SOR، SIO، SIOH، SIR را می توان مطابق با تمام استانداردها و مشخصات واشر با کیفیت تولید کرد.

تولید انواع واشر
تولید انواع واشر

تامین کنندگان واشر ها در سراسر کشور افراد خبره و قابل اعتمادی هستند که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و تمامی محصولات مورد نیاز صنایع از واشر ساده گرفته تا مهر واشر سیلیکونی و حلقه های اورینگ گرفته را ارائه می دهند. تقاضا برای خرید انواع واشر در سطوح مختلف در صنعت احساس می شود. نمی توان انکار کرد که قیمت درزبند ها مانند قیمت گسکت اسپیرال وندکلاس 600 بر نحوه عملکرد یک صنعت تأثیر می گذارد. پس برای خرید قطعات مختلف مانند واشرهای مارپیچی، باید شرکتی مانند رادپایپ را پیدا کنید که بتواند تمامی محصولات مورد نیاز شما را ارائه دهد.

خرید آنلاین انواع گسکت اسپيرال وند
خرید آنلاین انواع گسکت اسپیرال وند

خرید انواع گسکت اسپیرال وند از رادپایپ

در شرکت رادپایپ، ما طیف وسیعی از قطعات مختلف را برای رفع نیازهای صنعتی عرضه می کنیم. ما سابقه ای طولانی در واردات و صادرات قطعات مختلف داریم که باعث شده در این صنعت پیشگام باشیم. با گذشت زمان، محبوبیت محصولات ما با قابلیت اطمینان و فناوری بی ‌رقیب افزایش یافته است. شرکت رادپایپ، بهترین مرکز خرید و فروش انواع درزبند و واشر مانند گسکت اسپیرال وند کلاس 600 برای اهداف مختلف است. قيمت گسکت اسپيرال وندکلاس 600 در این مرکز بسیار مناسب بوده که باعث انتخاب این محصول در بسیاری از صنایع از جمله صنعت کاغذ و خمیر، معدن، کشاورزی، صنعت خودروسازی، پتروشیمی شده است.

مهم نیست که برای کدام یک از صنایع به واشر و درزبند نیاز دارید. واشرهای عرضه شده رادپایپ در همه مدل ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت. تا زمانی که این محصول را از ما خریداری می کنید، مطمئن باشید که قیمت گسکت اسپیرال وندکلاس 600  از سایر مراکز ارزان تر است. یکی از بزرگترین دلایل انتخاب خدمات ما در سراسر کشور، کیفیت عالی محصولاتی است که ما به شما ارائه می دهیم. ما بهترین قطعات و تجهیزات از بهترین تولید کنندگان در سطح جهانی را به فروش می رسانیم که جهت خرید محصول مورد نیاز خود از جمله انواع گسکت و واشر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)