راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

معرفی شیر های دروازه ای و بررسی عوامل موثر در قیمت گیت ولو

معرفی شیر های دروازه ای و بررسی عوامل موثر در قیمت گیت ولو
لوگو اصلی راد پایپ

معرفی شیر های دروازه ای و بررسی عوامل موثر در قیمت گیت ولو

فهرست عناوین

 همانطور که می دانید، امروزه شیر های صنعتی بسیاری در بازار وجود دارند که هر یک از آن ها کاربرد منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند. یکی از شیرهایی که در صنایع متنوع بسیار مورد پسند واقع شده است، گیت‌ولوها می باشند. لازم به ذکر است گیت ولوها را با نام های دیگری همچون شیر کشویی و یا شیر دروازه ای نیز می نامند. قیمت گیت ولو ها به عوامل متعددی بستگی داشته که به بررسی بعضی از آن ها خواهیم پرداخت.

بررسی قیمت گیت ولو در سایز و ابعاد متنوع

بررسی قیمت گیت‌ولو در سایز و ابعاد متنوع

معرفی گیت ولو

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند گیت ولو ها چه کاربردی دارند و وظیفه اصلی شان چیست؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم این نوع از شیر ها می تواند به خوبی به قطع و وصل کردن سیالات بپردازند و به همین خاطر در صنایع نفت و پتروشیمی به شدت مورد توجه و استقبال قرار می گیرند. باید بدانید شیر های دروازه ای به هیچ وجه مسیر جریان سیال را تغییر نخواهند داد و تنها می توانند به قطع و وصل کردن آن بپردازند. گیت ولوها در جنس و ابعاد متنوعی طراحی و تولید می گردند که هر چه متریال به کار رفته در آن ها با کیفیت تر باشد، قطعا قیمت گیت ولو ها افزایش خواهد یافت.

گیت ولو مناسب برای قطع و وصل کردن سیال های قابل اشتعال و غلیظ

گیت‌ولو مناسب برای قطع و وصل کردن سیال های قابل اشتعال و غلیظ

عوامل موثر در قیمت نهایی گیت ولو

اگر می خواهید به خرید گیت‌ولو بپردازید اما از قیمت های آن آگاه نیستید، باید بگوییم هیچ گاه نمی توان برای تمامی گیت ولوها یک قیمت مشخصی را تعیین نمود. زیرا قیمت نهایی این محصول با توجه به عوامل متعدد و متنوعی تعیین می گردد. بعضی از این عوامل عبارت اند از:

  • جنس و متریال به کار رفته در ساخت گیت ولو

یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت گیت ولو، جنس و متریال به کار رفته در آن می باشد. باید بدانید شیر های دروازه ای در جنس های چدن، فولاد کربنی چدنی، فلز تفنگی، فولاد های آهنگری و… در سطح بازار یافت می شوند که هر یک از آن ها مقاومت و کیفیت متفاوتی نسبت به دیگری دارد.

  • سایز و ابعاد گیت ولو

از دیگر عواملی که می تواند تعیین کننده قیمت نهایی شیر های دروازه ای باشد، ابعاد و سایز آن می باشد. باید بدانید سایز های متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد که افراد می توانند با توجه به نوع نیاز و بودجه شان به خرید یک نمونه از آن ها بپردازند و بهره کافی و لازم را از گیت ولو خود ببرند.

  • فروشگاه مد نظر برای خرید

همانطور که می دانید، امروزه اکثر فروشگاه ها به بستر اینترنت آمده اند و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان شان ارائه می دهند. اگر می خواهید قیمت گیت ولو مد نظر تان کمی کاهش یابد، به شما پیشنهاد می دهیم تا خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر را مد نظر تان قرار دهید.

خرید گیت ولو ها در فروشگاه های اینترنتی معتبر و محبوب

خرید گیت ولو ها در فروشگاه های اینترنتی معتبر و محبوب

  • نوع گیت ولو

یکی دیگر از موضوعاتی که به هنگام تعیین قیمت نهایی گیت ولو ها مد نظر قرار می گیرد، نوع آن می باشد. باید بدانید شیر های دروازه ای بر اساس عملکرد خود دو نوع محور متحرک و محور ثابت را داشته که هر یک از آن ها ویژگی های بی شماری را به خود اختصاص داده اند. دقت داشته باشید هر دو گیت ولو می توانند به خوبی روغن های سنگین و دیگر سیالات غلیظ را انتقال دهند و نیاز مشتریان را برطرف نمایند.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، نمی توان مقدار مشخصی را برای قیمت گیت ولو ها تعیین نمود. به همین خاطر همواره توصیه می گردد تا افراد پیش از خرید نیاز خود را بررسی کرده و سپس با توجه به بودجه شان، به خرید یک شیر دروازه ای مناسب بپردازند تا پس از خرید با مشکلات متعدد روبرو نشوند. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به خریداری یک گیت ولو مناسب بپردازید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)