راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت شیرفلکه۳ اینچ

ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت شیرفلکه۳ اینچ
قیمت شیرفلکه۳اینچ

ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت شیرفلکه۳ اینچ

فهرست عناوین

عوامل اصلی تعیین کننده قیمت شیرفلکه۳اینچ را می توان کاربرد و جنس بدنه دانست. شیرفلکه ۳ اینچ در حال حاضر با جنس های مختلفی تولید می شود که هر کدام از آن ها دارای درجه تحمل دمایی و مقاومت انحصاری خواهند بود. هر چه درجه مقاومت این شیر ها بیشتر باشد، مسلماً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

عواملی که بر قیمت شیرفلکه۳اینچ تاثیر گذار هستند

شیر های فلکه ای، یکی از پرکاربرد ترین انواع شیر های صنعتی به حساب می آیند. عملکرد ساده و انحصاری این شیر ها، موجب شده تا امروزه از آن ها برای مصارف شخصی و خانگی نیز استفاده شود. شیرفلکه با توجه به نوع کاربردی که دارد، در اندازه های مختلف به فروش می رسد. یکی از پرفروش ترین اندازه شیر های فلکه را می توان ۳ اینچ دانست. شیرفلکه ۳ اینچی، برای قرارگیری در مسیر تمام لوله ها در صنایع و مصارف خانگی، استفاده می شود.

البته قیمت شیرفلکه۳اینچ را با توجه به پارامتر های مختلف تعیین می کنند. یکی از مهم ترین فاکتور های موثر بر قیمت این شیر ها، جنس بدنه و همچنین مکانیزم عملکرد آن است. در صورتی که مکانیزم عملکرد شیرفلکه به صورت اتوماتیک باشد، مسلماً قیمت بالاتری خواهد داشت. امروزه تنوع برند های سازنده این شیر ها نیز در قیمت آن ها تاثیر خواهند داشت. در ادامه به بررسی مهم ترین فاکتور های تعیین کننده قیمت شیر های فلکه ای ۳ اینچی، خواهیم پرداخت.

ویژگی های شیرفلکه۳اینچ
ویژگی های شیرفلکه۳اینچ

دلایلی که شما را به خریداری شیرفلکه ترغیب می کنند

شیر های فلکه ای، مزیت های چشمگیری دارند. قیمت شیرفلکه۳اینچ یکی از بارز ترین مزیت های آن است. این شیر ها علاوه بر کیفیت و دوام بالا، قیمت مناسبی خواهند داشت. همچنین ابعاد کوچک این شیر ها، آن ها را به محبوب ترین شیر های صنعتی تبدیل کرده است. این شیر ها، جریان عبوری سیالات را به طور کامل قطع و وصل می کنند.

این امر موجب شده تا افت فشار سیالات در هنگام انتقال آن ها، محسوس نباشد. شیر فلکه ای ۳ اینچ، بهترین گزینه برای انتقال سیالات با فشار و دمای بالا خواهد بود. این شیر به هیچ عنوان نشتی ندارد و می تواند بر سر لوله هایی با متراژ بالا نصب شود. البته برای خریداری انواع شیرفلکه، باید به کاربرد و نوع سیال خود توجه کنید. به موجب این امر، می توانید شیر های فلکه را با اندازه و جنس مناسب خریداری کنید.

انواع شیرهای فلکه۳اینچ
انواع شیرهای فلکه۳اینچ

دسته بندی شیرفلکه های ۳ اینچی بر اساس جنس آن ها

از دیگر پارامتر های موثر بر قیمت شیرفلکه۳اینچ را می توان جنس بدنه آن ها دانست. فلکه این شیر ها معمولا از جنس پلاستیک فشرده شده با روکش پلیمری ساخته می شود. اما بدنه آن ها را می توان با انواع مختلف آلیاژ های فلزی طراحی کرد. امروزه شیرفلکه های آلومینیومی، رایج ترین نوع برای مصارف شخصی هستند. البته برای صنایعی با راندمان بالا، بهتر است از شیرفلکه برنجی یا چدنی استفاده کنید. از باکیفیت ترین نوع شیرفلکه ها را می توان شیرفلکه فولادی دانست.

این مدل مقاومت بیشتری نسبت به سایر شیر ها دارد و معمولا برای انتقال سیالات با دمای بالا استفاده می شود. شیرفلکه های پلیمری، از دیگر انواع شیر های صنعتی به حساب می آیند. این شیر ها معمولا برای انتقال سیالات با فشار کم در صنایع سبک، کاربرد خواهند داشت. توجه داشته باشید که شیر های فولادی بیشترین قیمت و شیر های پلیمری کمترین قیمت را به خود اختصاص داده اند.

کاربرد شیرفلکه۳اینچ
کاربرد شیرفلکه۳اینچ

دسته بندی شیرفلکه های ۳ اینچی بر اساس نوع و کاربرد آن ها

کاربرد شیرفلکه در صنایع مختلف، بسیار گسترده است. این عامل را می توان از دیگر عوامل موثر بر قیمت شیرفلکه۳اینچ عنوان کرد. به طور کلی شیرفلکه ها را با توجه به کاربردشان، به ۵ دسته تقسیم می کنند. نخستین دسته به شیرفلکه های مسدود کننده جریان اختصاص دارد. شیرفلکه های رها کننده و تنظیم کننده دبی سیالات، در دسته بندی های دیگر قرار می گیرند. در نهایت شیرفلکه های یک طرفه و هواگیری را می توان از دیگر انواع این شیر های صنعتی دانست. هر کدام از این شیر ها در صنایع مخصوصی استفاده می شوند و دارای قیمت انحصاری هستند.

نتیجه گیری

برای اطلاع از قیمت شیرفلکه۳اینچ، بهتر است که به وبسایت راد پایپ مراجعه کنید. شرکت بازرگانی راد پایپ، بهترین مدل و کیفیت شیر های فلکه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شیرها را می توانید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از مجموعه تجاری خریداری کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)