راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

تولید کننده اتصالات مانیسمان، برند ها و کشور های تولید کننده

تولید کننده اتصالات مانیسمان، برند ها و کشور های تولید کننده
131

تولید کننده اتصالات مانیسمان، برند ها و کشور های تولید کننده

فهرست عناوین

کمپانی آلمانی تولید کننده اتصالات مانیسمان، شعاری دارد تحت عنوان  “مانیسمان برای 130 سال” است. سخنی که اشاره به سابقه تولید لوله ها و اتصالات مانیسمان در آلمان و دیگر کشور های جهان دارد. مانیسمان لوله ها و اتصالات بدون درز و جوش هستند که به سبب  پایداری و عمر زیاد در بین مهندسان و تکنسین های لوله کشی شهرت دارند. آلیاژ نیکل و خاصیت ضد زنگ  بودن اتصالات مانیسمان موجب شهرت و فروش بالای آن در بازار های جهانی و داخلی است. در ایران هم تعداد تولید کنندگان مانیسمان، طی دهه گذشته رو به افزایش بوده است.

البته پیش از بروز تحریم های جهانی علیه ایران، بازار ایران با کمبود تولید کننده اتصالات مانیسمان ایرانی مواجه بود. علت این امر هم به صرفه تر بودن واردات کالاهای چینی نسبت به تولید داخلی  عنوان می شود. که همین امر تاجران را به واردات این محصولات از کشور های دیگر وادار می کرد.

در ادامه به معرفی و شناخت تولید کنندگان اتصالات مانیسمان در ایران و کشور های دیگر می پردازیم پس با ما همراه باشید.

یک نوع اتصال مانیسمان
یک نوع اتصال مانیسمان

منظور از اتصالات مانیسمان و برندهای معتبر تولید کننده چیست؟

لوله یا اتصالات مانیسمان به لوله و اتصالات فلزی محکم ضد زنگ و بدون درز و مقاوم اشاره دارد که دوام بسیار بالایی دارند. مقاومت بی نظیر آن ها در برابر فشار، دما، خوردگی و پوسیدگی و همچنین عدم نیاز به جوشکاری وجه تمایز این نوع لوله ها با لوله و اتصالات دیگر است. کارخانه های تولید کننده اتصالات مانیسمان محصولات خود را از جنس کربن استیل یا استنلس استیل می سازند

. علت نام گذاری این نوع لوله، نام دو برادر آلمانی به نام های هارد و مکس مانیسمان است که نخستین بار ایده پرداز و مخترع این نوع لوله بوده اند. با شکل گیری تحریم های اقتصادی علیه ایران و روی آوردن ایران به تولیدات داخلی، شرکت های زیادی در ایران به عنوان تولید کننده اتصالات مانیسمان شروع به فعالیت کردند. در بین برند های ایرانی شرکت های اتصالات گاز آریا، ایران اتصال آسیا، فولاد صنعت امین را می توان نام برد.

برند بنکن نیز از با کیفیت ترین تولید کنندگان خارجی اتصالات مانیسمان در ایران است. شرکت راد پایپ از بزرگترین وارد کنندگان و تامین کنندگان اتصالات مانیسمان و دیگر تجهیزات پایپینگ در ایران است که محصولات خود را با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه در بازار عرضه می کند.

شرکت اتصالات گاز آریا

از تولید کنندگان و عرضه کنندگان بزرگ اتصالات مانیسمان در ایران است که از سال 1379 شروع به کار نموده و محصولات خود را با کیفت بالا و طراحی منحصر به فرد روانه بازار می کند. در حال حاضر این شرکت دارای دو کارخانه در تهران به مساحت 6000 متر و در زنجان به مساحت 4000 متر است و محصولات خود را به کشور های همسایه نیز صادر می کند.

شرکت ایران اتصال آسیا

این شرکت نیز به عنوان تولید کننده اتصالات مانیسمان در بازار ایران سهم زیادی دارد. از سال 1369 به عنوان مجموعه ای کوچک کار خود را آغاز کرد و پس از چند دهه به یکی از برند های معتبر عرضه تولید مانیسمان در ایران تبدیل شد. محصولات این شرکت دارای استاندارد های کیفیت معتبر جهانی و داخلی هستند.

شرکت فولاد صنعت امین

شرکت فولات صنعت امین از سال 1378 وارد عرصه تولید اتصالات فلزی شد و به این ترتیب توانست بخشی از گردش مالی بازار ایران را به خود اختصاص دهد. محصولات این شرکت در عین داشتن کیفیت مناسب قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارند.

اتصالات مانیسمان در ایران
اتصالات مانیسمان در ایران

برند بنکن ژاپن و برندهای چینی و اروپایی تولید کننده اتصالات مانیسمان

بنکن از تولید کنندگان خارجی محبوب در بازار ایران است. که محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می کند. تقریبا در تمام انواع اتصالات نمونه محصول دارد و در بین مهندسان و تکنسین ها بسیار مشهور است. شرکت های چینی و اروپایی (کشور هایی مثل لهستان و رومانی) اتصالات با کیفیت و با تکنولوژی ساخت بروز را روانه بازار می کنند. در  این بین محصولات چینی قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

امیدواریم از مطالعه این نوشتار لذت و استفاده کافی برده باشید در صورت تمایل می توانید سوالات خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

محصولات مرتبط:

اتصالات مانیسمان رده ۸۰

زانو مانیسمان

مقالات مرتبط:

بررسی کاربرد و قیمت اتصالات مانیسمان

آشنایی با اتصالات جوشی مانیسمان

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)