گسکت ها به عنوان درزگیر برای آب بندی بین فلنج ها و سایر اتصالات صنعتی بکار می روند. گسکت‌ها دارای انواع مختلفی هستند و از مهم ترین آن ها می توان به گسکت اسپیرال وند اشاره کرد. گسکت‌اسپیرال وند، نوعی واشر با ساختار منحصر به فرد است که آب بندی اتصالات صنعتی را به صورت بهینه انجام می دهد. این نوع گسکت ها از نظر کیفیت و طول عمر متفاوت هستند و قیمت نهایی آن ها بر اساس سازنده گسکت اسپرال وند محاسبه می شود. با توجه به کاربرد گسترده این گسکت های اسپرال وند در صنعت، سازندگان بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

گسکت های اسپرال وند صنعتی
گسکت های اسپرال وند صنعتی

کاربرد گسکت اسپیرال وند در صنایع مختلف

گسکت اسپیرال وند از مهم ترین گسکت های صنعتی است که برای آب بندی فضای خالی بین دو فلنج بکار می رود. این نوع گسکت ها مطابق با استاندارد ASME B16.20 ساخته می شوند و شامل رینگ بیرونی، رینگ داخلی و فیلر هستند. این نوع گسکت ها بسته به نوع سازنده گسکت اسپرال وند در صنایع مختلفی کاربرد دارند. انتخاب جنس و مدل گسکت اسپیرال وند بر اساس نوع کاربردی در صنایع مختلف ازجمله کشاورزی، ساختمانی، دارویی، صنعتی و شیمیایی صورت می گیرد.

انواع گسکت های صنعتی، به خصوص گسکت اسپیرال وند، هم توسط سازندگان داخلی و هم توسط برندهای معروف خارجی تولید و عرضه می شوند. همانطور که گفته شد، سازندگان داخلی بسیار زیادی در زمینه تولید گسکت های اسپیرال وند فعالیت دارند. یکی از مهم ترین تولیدکنندگان واشرهای صنعتی، شرکت کیان واشر شرق است. این شرکت برای سال هاست که بر تولید گسکت های اسپیرال وند تمرکز دارد. محصولات این شرکت در پروژه های بزرگ و کوچک مورد ارزیابی قرار گرفته و با نتایج مثبتی همراه بوده اند.

بهترین سازنده گسکت اسپرال وند
بهترین سازنده گسکت اسپرال وند

شرکت آتبین یکی دیگر از بهترین سازندگان گسکت های اسپیرال وند در ایران به شمار می رود. این شرکت برای سال هاست که به یک منبع معتبر برای تولید گسکت های اسپیرال وند تبدیل شده است. گسکت های اسپیرال وند این مجموعه از نوع نیمه فلزی هستند. حتی در ساخت آن ها از فیلرهای نوع غیرفلزی استفاده می شود. کیفیت بالای این محصول باعث کاربرد گسترده آن ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کارخانه های صنعتی، نیروگاهی، متالورژی، ساخت کشتی و پزشکی شده است.

نکات مهم در خرید از بهترین سازنده گسکت اسپرال وند

پیش از اقدام به خرید گسکت اسپیرال وند، حتماً باید اطلاعات کاملی در مورد سایز، فشار کاری و درجه حرارت داشته باشید. علاوه بر این، خرید یک گسکت اسپیرال وند جدید می تواند بر اساس اطلاعات نمونه قبلی انجام شود. شرکت رادپایپ می تواند به شما در زمینه داشتن یک خرید کاربردی و هوشمندانه از نظر قیمت مشاوره دهد.

قیمت گسکت اسپرال وند

عوامل بسیار زیادی بر قیمت نهایی انواع گسکت ها ازجمله گسکت اسپرال وند تاثیرگذار هستند. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار، سازنده گسکت اسپرال وند است. شرکت رادپایپ از معتبرترین شرکت های تامین کننده تجهیزات صنعتی و گسکت ها از بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی به شمار می رود. بدیهی است که معروف ترین برندهای تولیدکننده گسکت اسپرال وند در جهان، محصولات خود را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت گسکت اسپیرال وند می توان به مدل، سایز، کلاس کاری و همچنین جنس آن اشاره کرد. اختلاف قیمت بین گسکت برندهای معروف و گسکت معمولی به دلیل کیفیت، تجربه کار و نوع تکنولوژی مورد استفاده توسط سازنده گسکت اسپرال وند است.

قیمت گسکت اسپیرال وند
قیمت گسکت اسپیرال وند

سخن پایانی

گسکت ها از مهم ترین ابزارهای بکار رفته در صنایع مختلف به منظور آب بندی و جلوگیری از خروج سیال محسوب می شوند. در حالی که گسکت ها دارای انواع مختلفی هستند، نوع اسپیرال وند آن ها به دلیل ساختار خاصی که دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از گسکت های اسپیرال وند در صنایع کشاورزی، دارویی، شیمیایی و غیره استفاده می شود. عوامل بسیار زیادی ازقبیل جنس و کیفیت بر قیمت این نوع گسکت ها تاثیرگذار هستند.

جهت داشتن خریدی هوشمندانه از بهترین سازنده گسکت اسپرال وند با مشاوران شرکت رادپایپ تماس بگیرید. مشاوران شرکت رادپایپ، شما را در زمینه انتخاب درست گسکت از نظر قیمت و کیفیت کمک خواهند کرد. آیا تاکنون تجربه خرید گسکت اسپیرال وند را داشته اید؟ شما کدام سازنده را پیشنهاد می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها