راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

۰۲۱-۵۸۴۳۷

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

انتخاب بهترین قیمت شیرآلات صنعتی استیل

انتخاب بهترین قیمت شیرآلات صنعتی استیل
لوگو اصلی رادپایپ0 copy

انتخاب بهترین قیمت شیرآلات صنعتی استیل

فهرست عناوین

شیرآلات صنعتی استیل، برای کاربردهایی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به مقاومت در برابر فشار بالا و خورندگی داشته باشند. آنها با مواد مختلفی مانند استنلس استیل از نوع 304 و 316، فولاد کربنی و چدن در اندازه های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. شما می توانید بین جوش سوکتی، رزوه ای، جوش لب به لب یا فلنجی انتخاب کنید. این شیرها، به طور معمول در انواع دو یا سه طرفه تولید می شوند و دارای گرید صنعتی با نمودارهای فشار و جریان بالا هستند. می توانید قیمت شیرآلات صنعتی استیل را از کارشناسان ما دریافت کنید.

کنترل جریان سیالات با شیرهای صنعتی

کنترل جریان سیالات با شیرهای صنعتی

قیمت شیرآلات صنعتی استیل در انواع مختلف

شیرها تقریباً در هر موقعیتی که شامل جریان مایع یا گاز باشد، استفاده می شود. در اینجا، سوپاپ می تواند جریان را کنترل کرده یا آنکه باعث هدایت گاز پروپان، به مشعل های اجاق گاز شود. شیرهای صنعتی، برای تحمل فشار بالای مایعات یا گاز، ساخته شده اند و ماندگاری زیادی در محیط های سخت دارند. اکثر شرکت‌ های آب، نفت و گاز، بدون شیرهای سنگین و صنعتی قادر به کار نخواهند بود.

از همین روست که قیمت شیرآلات صنعتی استیل در صنایع مختلف، دارای اهمیت است. متداول ترین نوع شیرهای صنعتی که مناسب کاربردهای مختلف هستند، در این جا لیست شده اند.

قیمت شیرآلات صنعتی استیل دروازه ای:

شیر دروازه ای دارای کانالی است که با بالا و پایین بردن یک دروازه فلزی، باعث باز یا بسته شدن دریچه می شود. هنگامی که در قسمت بالایی قرار دارد، دریچه کانال باز شده و جریان ایجاد می شود و در زمان قرارگیری دریچه در قسمت پایینی، کانال مسدود می گردد.

اغلب دریچه‌ های ایزوله از این نوع از شیر هستند. سادگی عملکرد، به آنها اجازه می دهد تا با هزینه پایین و با قطعات کمتر نسبت به سایر انواع شیر تولید شوند. لازم به ذکر است، قیمت شیرآلات صنعتی استیل در رادپایپ مقرون به صرفه است.

کاربردهای متنوع به همراه قیمت شیرآلات صنعتی استیل

کاربردهای متنوع به همراه قیمت شیرآلات صنعتی استیل

این شیرها به عنوان شیرهای ایزوله نیز شناخته می شوند، زیرا می توانند به طور موثر جریان را در قسمتی از یک سیستم خاموش کنند و به طور معمول برای انجام تعمیرات استفاده می شوند.

شیرهای صنعتی پروانه ای:

شیر پروانه ای شامل یک کانال و یک پارو است که از طریق محور مرکزی آن به کانال متصل می شود. پارو که اغلب به شکل دیسک است، می تواند بچرخد تا کانال را مسدود یا باز کند. قیمت شیرآلات صنعتی استیل در این نوع، در مقایسه با دیگر انواع شیرهای صنعتی، رقابتی است.

شیرهای پروانه ای نوع دیگری از شیرهای جداسازی می باشند. در حالی که کنترل کمی از نظر سرعت جریان ارائه می دهند، اما این امکان فراهم است که حجم زیادی از مواد از طریق کانال جریان یابد. از آنجایی که پارو می تواند به موازات جریان قرار گیرد، هنگام باز شدن به سختی جریان را مسدود می کنند.

کنترل شیرهای پروانه ای از طریق محرک های راه دور آسان تر از شیرهای دروازه ای است، اما آنها اغلب به کاربردهای با حجم زیاد محدود می شوند. قیمت شیرآلات‌صنعتی استیل نیز در این دو مدل از شیرها، قابل مقایسه خواهد بود.

قیمت شیرآلات صنعتی استیل توپی:

شیر استیل از نوع توپی، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از آن جمله می توان به محفظه سوپاپ و توپی اشاره کرده که به طور معمول از فلز ریخته گری ساخته شده است. با فعال شدن سوپاپ، توپی به چرخش درآمده و باعث افزایش جریان می شود.

امروزه در این نوع از شیرها، طراحی و تقسیم بندی های مناسبی صورت گرفته است که باعث می شود کنترل جریان ساده تر صورت گیرد. در نتیجه، شیرهای توپی مدرن مزایای بسیاری دارند. می توان به صورت دستی یا الکترونیکی به طور دقیق کنترل شان کرد که بدین ترتیب، حجم بالاتری نسبت به شیرهای گلوبی امکان پذیر می کند. قیمت‌شیرآلات صنعتی استیل، در رادپایپ در دسترس است.

شیرهای صنعتی گلوبی:

شیرهای گلوبی با یک کانال S شکل و یک عضو سوپاپ با جهت افقی شناخته می شوند که برای کنترل جریان سیال یا گاز، به صورت بالا و پایین حرکت می کنند.  آنها شیرهای کنترل کننده ای هستند که برای متعادل کردن جریان با دقت بالا طراحی شده اند. در این طراحی، سوپاپ قادر است تا کنترل کاملی در برابر جریان سیالات داشته باشد.

با این حال، شیرهای گلوب، محدودیت جریان بیشتری در مقایسه با سایر شیرهای دیگر دارند که انتخاب آن ها، برای کاربردهای خاص را محدود می نماید. قیمت شیرآلات صنعتی استیل در این مدل را از کارشناسان ما بخواهید.

خرید و قیمت شیرآلات صنعتی استیل

شیرآلات صنعتی استیل، به دلیل تنوع در طراحی، در مدل های مختلفی جهت کنترل سیالات در صنایعی همچون پتروشیمی، صنایع غذایی و پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. آنها دارای دوام و ماندگاری بالایی بوده و به خوبی در مقابل خوردگی مقاومت دارند.

بررسی قیمت شیرآلات صنعتی استیل صنعتی

بررسی قیمت شیرآلات صنعتی استیل صنعتی

این شیرآلات استنلس استیل، به جهت کیفیت بالای ساخت، مورد توجه در بخش های حساس پایپینگ می باشند. در صورتی که به دنبال خرید این نوع از شیرآلات بوده و قیمت شیرهای صنعتی استیل را نیاز دارید، می توانید از فروشگاه رادپایپ دیدن کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)