راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

۰۲۱-۵۸۴۳۷

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با شناخت ویژگی های شیر پروانه ای ‏‎4‎‏/‏‎3‎ و موارد کاربری آن بهترین خرید را داشته باشید

با شناخت ویژگی های شیر پروانه ای ‏‎4‎‏/‏‎3‎ و موارد کاربری آن بهترین خرید را داشته باشید
شیر پروانه ای برند ابرو

با شناخت ویژگی های شیر پروانه ای ‏‎4‎‏/‏‎3‎ و موارد کاربری آن بهترین خرید را داشته باشید

فهرست عناوین

شیر پروانه ای ‏4‏/‏3‎‎ اینچ یا 20 میلی متر، یکی از پر مصرف ترین شیر ها است که عموما در مدل های شیر پروانه ای ویفری و لاگ ساخته می شود. مدل های مختلف شیر پروانه ای در این سایز، معمولا از محرک اهرم استفاده می کنند‏. بسته به نوع سیال کاربردی و دمای آن، جنس بدنه، دیسک، سیت و محرک انتخاب می شود.

بررسی ویژگی مدل های شیر پروانه ای ‏‎4‎‏/‏‎3‎ اینچ برند ابرو

شیر پروانه ای ابرو از برند های معروف استفاده شده در صنعت، پتروشیمی و خطوط آب و فاضلاب است. کاربرد شیر پروانه ای ابرو در این سایز صنایع غذایی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی (سیالات خورنده) و خطوط آب و فاضلاب است. اینچ برند ابرو بستگی به جنس یا متریال استفاده شده در اجزای شیر دارد. مزایای شیر پروانه ای ابرو در این سایز، وزن کم، نیاز نداشتن به تکیه گاه برای نصب، نصب سریع و آسان، بازده بالا و افت فشار کم است.

شیر پروانه ای ابرو مدل ویفری

این مدل ابعاد کوچک تری نسبت به سایر مدل های شیر پروانه ای ابرو دارد. شیر پروانه ای‏4‏/‏3‎‎ اینچ اين مدل دارای جنس بدنه چدن و دیسک استیل و لاینر EPDM و قابلیت تحمل فشار 10 بار می باشد. قیمت شیر پروانه ای ‏‎3/4 اینچ مدل ویفری این برند نسبت به سایر مدل ها ارزان تر است. شیر ویفری ‏EBRO‏ قابلیت نصب محرک اهرم با جنس پلاستیک و استیل و گیربکس فلکه و عملگر پنوماتیک را دارد.‏

شیر پروانه ای برند ابرو مدل لاگ

این نوع با سه محرك اهرمي، گیربکس و پنوماتیک مونتاژ می شود‎. دیسک آن از چدن، فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ و Al-Bz ساخته مي شود.‏ در کانال یا مجرای آب به خوبي استفاده می شوند تا آب را به بهترین شکل ممکن قطع کنند و نشتی کمی دارند.‏

شیر پروانه ای برند ابرو مدل بدنه باریک

شیر پروانه ای مدل بدنه باریک (‏Butterfly Valve Sami Lug‏) ترکیبی از دو مدل لاگ و ویفری است. از این مدل برای مواردی که در انتهای خط به ضخامت کم نیاز است، تولید و استفاده می کنند ‏سایز 3/4 اینچ این مدل در کلاس 300 تولید می شود.

شیر پروانه ای برند ابرو مدل بدنه باریک

شیر پروانه ای برند ابرو مدل بدنه باریک

بررسی ویژگی شیر پروانه ای‏‎4‎‏/‏‎3‎‎‏ اینچ ‏ویفری برند میراب

از برند معروف میراب برای قطع، وصل و کنترل جریان سیال ها استفاده مي شود و می توان آن را به راحتی ‏به صورت عمودی، افقی و همچنین مایل نصب کرد.‏

شیر پروانه ای ‏‎4‎‏/‏‎3‎‎‏ ‏اینچ ویفری برند میراب

شیر پروانه ای ‏4‏/‏3‎‎ ‏اینچ ویفری برند میراب

شیر ویفری اهرمی برند میراب

این مدل شیر محرک اهرمی، بسته به شرایط و خواسته مصرف کننده با جنس بدنه فولاد، چدن، استنلس استیل، Ni-Al-Bz و Al-Bz تولید می شود. همچنین جنس دیسک استیل، فولاد، چدن، Al-Bz و جنس لاستیک ‎ EPDM – NBR است. سیال می تواند آب آشامیدنی، انواع روغن، آب خام، آب گرم تا فشار کاری 6 بار باشد. کاربری این برند با محرک اهرمی در مصارف کشاورزی، شبکه فاضلاب، تاسیسات موتور خانه و مصارف صنعتی است. قیمت شیر پروانه ای ‏‎3/4 اینچ مدل ویفری اهرمی برند میراب به متریال استفاده شده در اجزای آن بستگی دارد. مزایای شیر ویفری اهرمی میراب، وزن کم، قابليت نصب راحت در حالت هاي مختلف، تعمیر و تعویض آسان لاستیک آب بند، عدم استفاده از گسکت برای نصب شیر است. همچنين آببندی در هر دو سمت شیر پروانه ای، انجام می شود.

شیر پروانه ای ویفری با محرک پنوماتیک برند میراب

شیر پروانه ای ‏4‏/‏3‎‎ اینچ، با توجه به نوع کاربری و سیال آن از بدنه و دیسک با جنس فولاد، چدن داکتیل، استنلس استیل، Al-Bz و Ni-Bz طراحي و ساخته می شود. همچنين لاستيك آن از جنس‏‎ EPDM ‎،VITON ‎ و NBR برای آببندی استفاده می شود. اين سايز تا فشار کاری 6 بار و درجه حرارت 120 درجه سانتی گراد قابلیت تحمل دارد. از مزایاي آن، نصب آسان، امکان تعمیر و تعویض لاستیک آببندی است.

شیر پروانه ای‌ویفری برند میراب مخصوص آب دریا (‏BCW‏)‏

این مدل از بدنه و دیسک با جنس Ni-Al-Bz یا Al-Bz ساخته شده است. جنس لاستیک آببند EPDM ‎،NBR ‎ است ولی استفاده از واشر آببندی عملكرد شیر را مختل می نماید. تحمل دما تا  70درجه سانتی گراد و فشار کاری تا 6 بار را دارد. مزایاي آن، مقاومت در برابر خوردگی شیمیایی، سایش و دارای استحکام بالا است. در صنایع کشتی سازی، معادن نفتی و گازی، محیط با رطوبت بالا، صنایع دریایی، محیط دارای گاز خورنده به کار می رود.

شیر پروانه ای ‏‎4‎‏/‏‎3‎‎‏ ‏اینچ مدل ‏کیستون

این نوع با استاندارد ‏API609‎‏ و ‏EN593‎‏، کلاس 300‏، بدنه از جنس فولاد، دیسک استیل ‏CF8M‏ و لاینر ‏EPDM طراحی می شود. قیمت فروش شیر پروانه ای ‏‎3/4 اینچ کیستون با توجه به جنس و نوع محرک آن متفاوت است.

شیر پروانه ای برند کیستون

شیر پروانه ای برند کیستون

کاربرد این مدل در سایز  3/4در صنایع فولاد، صنایع شیمیایی، شرکت های نفتی ‏و پتروشیمی، سکوی نفتی، صنایع کشتی سازی و کشتیرانی، بخش کشاورزی، تاسیسات برج های ساختمانی و تجاری است.

 

محصولات مرتبط:

شیر پروانه ای گیربکسی

شیر پروانه ای کیستون

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید شیر پروانه ای 1 اینچ

شیر پروانه ای چدنی بدون فلنج

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)