راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

بهترین قیمت اتصالات لوله کدام است؟

بهترین قیمت اتصالات لوله کدام است؟
لوگو اصلی رادپایپ0 copy

بهترین قیمت اتصالات لوله کدام است؟

فهرست عناوین

اتصالات لوله به طور گسترده، برای هر سیستم لوله کشی و در کاربردهای صنعتی و تجاری مورد نیاز است. اتصالات اجازه می دهد تا لوله ها به هم متصل شده، در محل مناسب نصب شوند و در صورت لزوم در انتخاب خط لوله قرار گیرند. این اتصالات را می توان در اندازه و شکل های مختلفی تهیه کرد. قیمت اتصالات لوله، بر حسب نوع و جنس به کاررفته در آنها می تواند گران باشد.

ضمن آنکه آنها به زمان و مواد و ابزارهای مختلفی برای نصب نیاز دارند. در واقع، اتصالات، بخش مهمی از سیستم های لوله کشی هستند. در کارخانه های بسیاری، هزاران اتصالات تخصصی تولید می شود. هر نوع لوله به نوع اتصالات خاص خود نیاز دارد، اما معمولاً همه اتصالات لوله دارای ویژگی های مشترک هستند. آنها در هر جایی که تجهیزات لوله کشی ارائه می شوند، در اشکال مختلف موجود هستند که با قیمت اتصالات لوله متفاوتی عرضه می شوند.

پرکاربردترین اتصالات لوله

بوشینگ اتصالات لوله:

بوشینگ های لوله برای اتصال لوله هایی با اندازه های مختلف استفاده می شود. آنها معمولاً با کاهش اتصال لوله بزرگتر به لوله کوچکتر عمل می کنند. بوش ها به طور معمول، در داخل و خارج رزوه می شوند و فضای بسیار کمی را در مقایسه با کوپلینگ یا اتصال اشغال می کنند که برای دستیابی به همان هدف کاهش اندازه های پایین عمل می کند.

قیمت اتصالات لوله در شرایطی مناسب

قیمت اتصالات لوله در شرایطی مناسب

اتصالات لوله زانویی:

در صورت نیاز به تغییر جهت جریان، معمولاً از زانوهای لوله جوش رزوه ای یا سوکتی استفاده می شود. محبوب ترین آنها دارای زاویه 90 و 45 درجه است. زانویی ها یک اتصال مهم استفاده در لوله کشی محسوب می شوند. ضمن آنکه انواع زانویی هایی که دارای انتهای نری و مادگی هستند، برای اتصال آسان لوله ها یا دیگر اتصالات مورد استفاده قرار می گیرند. این را باید افزود که زانویی های خروجی جانبی، با خم شدن شبیه سه راهی طراحی می شوند. رادپایپ، به عنوان مرکز عرضه انواع لوله و اتصالات، قیمت اتصالات لوله را در شرایطی ایده آل، ارائه می کند.

درپوش لوله:

درپوش ‌ها در اتصالات لوله ‌های ریختگی فولاد ضد زنگ 304 یا 316 با رزوه ‌های مخروطی لوله موجود هستند. آنها برای بستن انتهای لوله در قسمت نر طراحی شده اند. در واقع، کلاهک روی انتهای لوله نر قرار می گیرد تا جریان را متوقف کند. آنها همچنین با سرهای شش گوش و مربع برای افزایش عملکرد اهرمی و استفاده از آچار در هنگام نصب در دسترس هستند.

اتصالات لوله متقاطع:

Pipe Caps یا اتصالات لوله متقاطع، نوع اتصالات 4 طرفه هستند که در اصل فقط ترکیبی از دو سه راهی می باشند. بسیاری ترجیح می دهند به جای آن از دو سه راهی استفاده کنند. قیمت اتصالات لوله را از کارشناسان ما بخواهید.

فلنج اتصالات لوله:

برای اتصال لوله ها از فلنج استفاده می شود. لوله به فلنج ها رزوه یا جوش داده می شود که سپس با پیچ و مهره به یکدیگر مهر و موم می شوند. اتصالات فلنجی به طور گسترده در کاربردهای صنعتی که فشارهای بالا را مدیریت می کنند، استفاده می شود.

استفاده از اتصالات لوله در مسیر خط پایپینگ

استفاده از اتصالات لوله در مسیر خط پایپینگ

کاهش کوپلینگ:

کوپلینگ های لوله، برای طولانی کردن مسیر لوله یا تغییر اندازه آن استفاده می شود. قیمت اتصالات لوله بر اساس نوع لوله مشخص می شود.

لوله کوتاه رزوه شده:

Pipe Nipples یا یک لوله کوتاه است که دارای رزوه لوله نر در یک یا هر دو انتهای آن است. برای اتصال دو بخش در اتصالات دیگر استفاده می شود. از آنها برای اتصال لوله ها، شلنگ ها و شیرها استفاده می شود. ضمن آنکه در سیستم های لوله های کم فشار کاربرد دارند.

دریچه ها یا شیرها:

شیرها برای کنترل فشار و نرخ جریان طراحی شده اند. قیمت اتصالات لوله و انواع شیرهای مورد استفاده در رادپایپ قابل دریافت است.

سه راهی اتصالات لوله:

اتصالات لوله T شکل، با دو خروجی در 90 درجه نسبت به اتصال به خط اصلی طراحی شده اند. می توان گفت که اتصالات لوله تی شکل، به عنوان قطعه لوله ای کوتاه با خروجی کناری محسوب می شوند. سه راهی لوله برای اتصال خطوط لوله با لوله هایی در زاویه قائم ب استفاده می شود. سه راهی ها با توجه به کارشان انتخاب می شوند.

بهترین قیمت اتصالات لوله در رادپایپ

بهترین قیمت اتصالات لوله در رادپایپ

اتصالات لوله Unions:

Unions جایگزینی برای کوپلینگ هستند. آن ها برای ایجاد مهر و موم بین انتهای لوله به مهره خود متکی هستند. این باعث می شود این نوع از اتصالات، برای متصل شده دو لوله ثابت که نمی توانند به یک کوپلینگ معمولی رزوه شوند، گزینه مناسبی باشند. ها همچنین تعمیرات را بسیار آسان تر می کنند.

 

محصولات مرتبط:

اتصالات مانیسمان

گسکت تفلونی

مقالات مرتبط:

کاربرد اتصالات جوشی در صنعت

سیستم لوله‌کشی با لوله و اتصالات بنکن

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)