راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

تجربه کیفیت و ماندگاری با شیرآلات برنجی

تجربه کیفیت و ماندگاری با شیرآلات برنجی
کیفیت و ماندگاری با شیرآلات برنجی

تجربه کیفیت و ماندگاری با شیرآلات برنجی

فهرست عناوین

امروزه شیر آلات صنعتی با جنس و کیفیت های گوناگون به تولید رسیده اند که  می توانند شما را در داشتن انتخابی مناسب سردرگم کنند.  یکی از انواع این شیرآلات،  شیرآلات برنجی هستند که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته و به عنوان شیرالات همه کاره شناخته می شوند.  می‌توانیم بگوییم این شیرآلات از خواص بسیار زیاد و گسترده ای نیز بهره هستند.  توجه داشته باشید برنج نسبت به جنس های برنز از قابلیت چکش خواری بالایی برخوردار می باشد و ترکیبی از آلیاژهای مس و روی است که به طور گسترده ای می توان آن را درصنایع گوناگون ببینیم.

به جرأت می‌توانم بگویم که شیرآلات برنجی یکی از پرفروش ترین انواع شیرآلات هستند که از مقاومت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد با توجه به اینکه این نوع شیرآلات مقاومت بالایی دارند ممکن است در مقایسه با شیرآلات پلاستیکی کمی گران تر باشند.  درک جنس برنج مس و روی در برابر خوردگی از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد و به خوبی می تواند گرما را جذب و تحمل کند به همین دلیل است که معمولا در سیستم های لوله کشی منازل از جنس برنج استفاده می کنند.  شما می توانید با خرید شیر های برنجی کیفیت و مقاومت را تجربه کنید.

با خرید شیر آلات برنجی از این قابلیت ها بهره مند شوید

همانطور که از نامش نیز مشخص است شیرآلات برنجی ساخته شده از جنس برنج هستند. برنج خود آلیاژی می باشد که برای هدف های گوناگونی می توان از آن استفاده کرد و با توجه به اینکه این آلیاژ از خواص برتری برخوردار می باشند مزایای زیادی نیز می توانند داشته باشند.  پرکاربرد ترین مزایای این گونه از شیر آلات در خانه های مسکونی و همچنین بخش های تجاری سازمان ها هستند. زمانی که شما از آب گرم استفاده می کنید این شیرآلات صنعتی می توانند فواید خود را بسیار نشان دهند زیرا برنج یک آلیاژ بسیار مقاوم در برابر آب گرم است.

خرید شیرآلات برنجی

خرید شیرآلات برنجی

از دیگر کاربردهای آن می‌توانیم به مقاومت شیرآلات صنعتی در مقابل درجه حرارت های بالا اشاره کنیم. حتی در دماهای بسیار بالا نیز شیرآلات برنجی از راندمان بسیار خوبی بهره مند می باشند. آن دسته از صنایعی که با سیالات داغ سر و کار دارند از اینگونه شیرالات استفاده می کنند.  این شیرآلات از زیبایی بسیار خاص و همچنین سهولت  استفاده برخوردار بوده و یکی از پر کاربرد ترین شیرالات در میان صنایع به حساب می آیند.  علاوه بر آن وسایل لوازم یدکی مورد نیاز برای اینگونه شیرآلات به آسانی در دسترس است.  با توجه به این که شیر آلات برنجی از  جنس نرمی  ساخته شده اند کار با آن ها نیز راحت تر می باشد.

فواید شیرآلات برنجی

در کل ما می توانیم انواع شیرآلات برنجی را در صنایع مختلف مشاهده کنیم و دلیل آن نیز این است که این نوع شیرآلات از فواید بسیار زیادی برخوردار هستند که عبارتند از:

انعطاف پذیری بالا شیر آلات

انعطاف پذیری بالا شیر آلات

  1. دوام و ماندگاری بالا

 یکی از بالقوه ترین مزایای شیر های برنجی دوام بالای آن ها می باشد. همانطور که گفتیم از نظر طبیعی برنج یکی از آلیاژهای بادوام است، به همین خاطر شما می توانید مدت زمان طولانی را از این شیرالات استفاده کنید و تا سال ها شاید نیازی به تعویض و یا خرابی نداشته باشد.

  1. انعطاف پذیری

 شیرآلات برنجی از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند و به راحتی می‌توان آن ها را شکل داد و قابلیت آهنگری بیشتری نیز دارند این موضوع باعث می‌شود که قیمت تمام شده این شیرآلات صنعتی نیز کاهش پیدا کند.

  1. مقاومت در برابر خوردگی

 اگر شیرآلات برنجی را چندین ساعت نیز در مقابل گرما قرار دهید، با هیچگونه زنگ‌زدگی به مرور زمان در آن ها مواجه نخواهید شد. زیرا گرما را به خوبی جذب و تحمل می‌کند و در برابر هرگونه خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به جرات می‌توانیم بگوییم که حتی خورنده ترین آب ها نیز نمی توانند به آن ها آسیب برسانند.

مقاومت در برابر خوردگی

مقاومت در برابر خوردگی

انواع شیرآلات برنجی کدامند؟

شیرآلات برنجی به انواع گوناگونی در سطح بازار تقسیم می شوند که می توانیم به شیر دروازه ای، شیر یک طرفه دریچه ای، شیر کروی، شیر پروانه ای، شیر کاهش فشار، شیر اطمینان، شیر یک طرفه، شیر فلکه کشویی برنجی و … که هر کدام از مزایا و معایبی برخوردار هستند پیشنهاد می کنیم. برای خریدی درست و مطمئن با کارشناسان راد پایپ تماس حاصل نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)