راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

آگاهی از فاکتورهای اثرگذار بر قیمت اتصالات استیل و انواع آنها

آگاهی از فاکتورهای اثرگذار بر قیمت اتصالات استیل و انواع آنها

آگاهی از فاکتورهای اثرگذار بر قیمت اتصالات استیل و انواع آنها

فهرست عناوین

در صنایع مختلف برای تغییر جهت لوله، انشعاب گیری و غیره از اتصالات کمک می گیرند. این قطعات در تنوع بسیاری عرضه شده اند و بر اساس شکل، کاربرد، متریال و نوع اتصال متفاوت می باشند. به طور کلی از نظر شکل ظاهری اتصالات شامل زانویی، کوپلینگ، انشعابات، فلنج و غیره هستند. از دیگر سو با توجه به نوع اتصال می توان مدل های جوشی، دنده ای و ساکتی را نام برد. قیمت اتصالات استیل نیز بر مبنای فاکتورهای مذکور محدوده متفاوتی را شامل می گردد. در ادامه به شرح ویژگی های این محصول پرداخته شده است.

رایج ترین انواع اتصالات استیل کدام است؟

درب مخزن

جهت تخلیه یا افزودن مواد در صنایع از این محصول کمک می گیرند. این قطعات در مواجهه با رطوبت داخل مخزن مقاومت خوبی داشته و دچار خوردگی نمی شوند. از لحاظ ابعاد، قطعات 20 الی 50 سانتیمتری عرضه شده اند. ابعاد بزرگتر در مخازن با ظرفیت بیشتر به کار می روند.

تبدیل دنده ای

این محصول در دو مدل اساسی هم مرکز و غیر هم مرکز ارائه می گردد. نوع اول برای تغییر قطر لوله های عمودی در مسیر لوله کشی کاربرد دارد. از لحاظ شکل ظاهری نیز به صورت مخروطی می باشد.

فلنج

این قطعه پرکاربردترین مدل اتصالات استیل محسوب می گردد. این اتصالات را به شیوه های متفاوتی اعم از جوشکاری به یکدیگر متصل می نمایند. این اقلام دایره ای شکل، کاربرد خوبی در اتصال لوله ها به دیگر تجهیزات دارند. قیمت اتصالات استیل با توجه به نوع قطعه متفاوت است.

مغزی استیل

مغزی از استیل ضدزنگ با درجات 304 و 316 ساخته می شود. مدل اتصال آن دنده ای بوده و در هر ابعادی قابل تهیه می باشد. طیف گسترده تحمل دمایی (65- الی 250+) از مزایای آن به حساب می آید. این محصول در کنترل و تغییر جریان کاربرد دارد.

خرید و قیمت اتصالات استیل

شیر پروانه ای

عملکرد سریع، راحت و تغییر وضعیت مجرا به سادگی، از جمله ویژگی های اساسی این قطعه است. این محصولات در انواع دستی، پنوماتیکی و هیدرولیک ارائه شده اند و در خطوط انتقال گاز و سیال در فشار کم استفاده می شوند.

تبدیل کج

نوع این اتصال جوشی است. جهت کاهش اندازه سوراخ از این قطعه بهره می برند. به عنوان پخش کننده و سر لوله نیز به کار می رود.

کاربرد اتصالات استیل

کاربرد اتصالات استیل

قیمت اتصالات استیل به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

این محصولات بسته به اندازه، آلیاژ و نوع اتصال در گروه های قیمتی متفاوتی قرار می گیرند. بعلاوه شیوه سایزبندی آنها و ضخامت ارائه شده نیز بر قیمت اثرگذارند. از آنجایی که برندهای عرضه کننده بسیاری وجود دارند، کیفیت محصولات ارائه شده متفاوت بوده و بالطبع قیمت آن نیز متغیر می باشد. به طور کلی پارامترهای تعیین کننده قیمت عبارتند از:

  • سایز اتصالات
  • نوع اتصال
  • برند سازنده
  • آلیاژ اتصالات
  • کلاس و رده محصول

انواع اتصالات استیل

انواع اتصالات استیل

کاربرد این محصولات کدام است؟

قیمت اتصالات استیل به کاربری آن نیز وابسته است. به طور کلی این قطعات در راستای تغییر مسیر جریان، ایجاد انشعاب در لوله، تبدیل قطر لوله، مسدود ساختن خط لوله و اتصال دو لوله به هم به کار می رود. از این قطعات در صنایع ساختمان، غذایی، خودرو، نفت و گاز، آب و فاضلاب، کشاورزی و انتقال سیال بهره می برند.

کاربرد در صنایع غذایی

قیمت اتصالات استیل برای صنعت مربوطه (از مصرف کنندگان عمده و اساسی این محصولات) حائز اهمیت است. متداول ترین کاربردهای اتصالات مذکور در این صنعت اتصال لوله به لوله، لوله به شیر، لوله به اتصالات، لوله به خرطومی و مخزن، شیرآلات ابزار دقیق به خرطومی و مخزن، جریان به تانکر، شیرآلات ابزار دقیق به ورودی و خروجی، تغییر مسیر لوله کشی و تقسیم جهت آن می باشد. متریال مناسب برای این صنعت استیل 304 و 316 است. اهمیت استفاده از این متریال به سبب مقاومت در تماس با رطوبت و مایعات اسیدی و همچنین اکسیداسیون می باشد. این موارد بر قیمت اتصالات استیل مناسب برای این صنعت نیز اثرگذارند. نوع اتصالات به کار رفته برای صنایع غذایی از جمله موارد ذیل است:

  • سه راهی استیل
  • تبدیل استیل
  • زانویی استیل
  • کلمپ استیل
  • مهره ماسوره استیل
  • اتصالات بست استیل

 

محصولات مرتبط:

اتصالات لوله استیل

شیر پروانه ای استیل

مقالات مرتبط:

قیمت اتصالات مانیسمان و بررسی کاربردهای این محصولات با کیفیت

انواع اتصالات گازی و کاربرد آن ها

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)