راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

۰۲۱-۵۸۴۳۷

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

ایمنی پروژه ها را با انتخاب نمایندگی شیر آلات صنعتی استاندارد تضمین کنید

ایمنی پروژه ها را با انتخاب نمایندگی شیر آلات صنعتی استاندارد تضمین کنید
شیر الات صنعتی

ایمنی پروژه ها را با انتخاب نمایندگی شیر آلات صنعتی استاندارد تضمین کنید

فهرست عناوین

گسترش پروژه های مختلف ساختمانی، تجاری و صنعتی، استفاده از تجهیزات مدرن و کارآمد را در آن ها توسعه داده است. شیر آلات صنعتی از جمله تجهیزاتی هستند که در بسیاری از پروژه های ساخت و ساز کاربرد دارند.

شیر آلات صنعتی (industrial valves) در سیستم های لوله کشی یا پایپینگ (piping) مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد اصلی آن ها قطع و وصل کردن کامل جریان، تنظیم دما، فشار، جریان سیال و سطح مایعات و حفظ ایمنی است. این شیر ها ساختاری ساده و قیمتی ارزان دارند و به راحتی نصب می شوند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از پیمان کاران ساخت و ساز قرار گرفته اند.اگر شما هم به دنبال یک تامین کننده مطمئن برای تهیه شیر های صنعتی استاندارد و با کیفیت هستید، به خواندن این مطلب ادامه دهید. ما شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی می کنیم.

طراحی مهندسی شده برای کاربرد های گوناگون

شیر های صنعتی دارای یک بدنه هستند که مابقی اجزا درون آن نگهداری می شود. ضخامت و جنس بدنه بسته به فشار و دمای سیال متفاوت است. بر روی بدنه یک درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار تعبیه شده که باعث ایزوله کردن اجزای داخلی نیز می شود. درون بدنه یک مجرا بند برای جلوگیری از عبور سیال قرار دارد. مجموعه ای از قطعات به نام تریم برای آب بندی بدنه به کار رفته اند که جنس آن ها بسته به نوع سیال متفاوت است، اما بیشتر آن ها مقاوم به خوردگی هستند. برای آب بند کردن اطراف مجرا بند نیز از قطعه ای به نام سیت استفاده شده است. جنس سیت با توجه به سیال عبوری، فشار و درجه حرارت آن انتخاب می شود.

شیر آلات صنعتی از نظر عملکرد به انواع دستی (اپراتوری)، مکانیکی خودکار، پنوماتیک، برقی، هیدرولیک و سلونوئیدی برقی طبقه بندی می شوند. از نظر حرکت مکانیکی نیز دو نوع مجرا بند خطی با حرکت عمودی یا افقی و مجرا بند چرخشی با گردش 90 یا 180 درجه دارند. از نظر نحوه عبور و کنترل جریان سیال نیز به نام های گوناگون اعم از شیر یک طرفه، سوزنی، پروانه ای، شیر دیافراگمی، توپی، کروی، دروازه ای و غیره دسته بندی می شوند.

تضمین بهره وری پروژه ها با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد

تضمین بهره وری پروژه ها با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد

شرکت ما در ارائه خدمات تامین و تجهیز انواع شیر های صنعتی به صنایع گوناگون، یکی از نمایندگی های فعال در این زمینه به شمار می رود. علاوه بر طیف گسترده و ویژه محصولات، ما تمام سوالات و مشکلات شما را از نظر مهندسی بررسی می کنیم. یافتن راه حل های مطابق با نیاز مشتری، ما را به یکی از شرکت های پیشرو در این بازار تبدیل کرده است.

کاهش هزینه های تولید با تامین شیر های صنعتی با کیفیت

کاهش هزینه های تولید با تامین شیر های صنعتی با کیفیت

عواقب استفاده از شیر آلات صنعتی غیر استاندارد

شیر های صنعتی عملکرد ساده ای دارند. در هنگام بسته شدن، آب بندی کامل را تضمین می کنند. افت فشار در آن ها کم است و هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارند. همچنین به دلیل وزن کم و ساختمان ساده ای که دارند، نیازی به دستگاه های پیشرفته برای تولید آن ها نیست. به همین دلیل از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و قیمت آن ها پایین است. اما اگر در تامین شیر های صنعتی استاندارد دقت نکنید، عواقبی به بار می آورند که ممکن است تمام پروژه شما را به خطر بیندازد.شیر های صنعتی به ویژه انواع اپراتوری در موارد ضروری به سرعت باز و بسته نمی شوند، بعضی از مدل ها همانند شیر های دروازه ای امکان کنترل سیال را ندارند و در بسیاری از آن ها با آشفتگی سیال، لرزش ایجاد می شود.

مشاوره تخصصی و فنی در زمینه انواع شیر های صنعتی مورد نیاز پروژه ها

مشاوره تخصصی و فنی در زمینه انواع شیر های صنعتی مورد نیاز پروژه ها

توجیه اقتصادی با گزینش هوشمندانه

در کاربرد های صنعتی، شیر ها نقش حیاتی در کنترل یا تنظیم حرکت سیال در سیستم های لوله کشی  را دارند. دانستن عملکرد و نگهداری شیر های صنعتی همراه با انتخاب انواع استاندارد و با کیفیت آن ها تضمین می کند که کل فرآیند لوله کشی با ایمنی کامل و کمترین هزینه انجام شده است. برای تامین شیر های متناسب با نیاز پروژه خود، با کارشناسان ما در نمایندگی شیر آلات صنعتی تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)