راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

عوامل موثر بر قیمت شیر فلکه کشاورزی

عوامل موثر بر قیمت شیر فلکه کشاورزی

عوامل موثر بر قیمت شیر فلکه کشاورزی

فهرست عناوین

شیر فلکه یکی از تجهیزات بسیار مهمی است که جهت انتقال و توزیع آب در صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت شیر فلکه کشاورزی بر اساس عوامل گوناگون تعیین می شود. شیرآلات یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزاتی هستند که در صنایع گوناگون استفاده می شوند. یکی از این شیرآلات شیر فلکه کشاورزی می باشد که کاربرد زیادی در جهت کنترل جریان فشار و هوا دارد. این تجهیزات پرکاربرد ویژگی های منحصر به فردی دارند که شامل ضد نشت و ضد زنگ بودن می باشند. از این رو شیر فلکه جزء شیرآلات مقاوم در برابر شرایط بیرونی محسوب می شود.

شیر فلکه کشاورزی تجهیزات پر کاربرد در صنایع
شیر فلکه کشاورزی تجهیزات پر کاربرد در صنایع

پارامتر های تاثیرگذار بر قیمت شیر فلکه کشاورزی

عوامل زیادی بر روی قیمت انواع شیر فلکه کشاورزی موثر هستند یکی از این پارامترها سایز بندی انواع شیر فلکه کشاورزی است. قیمت شیر فلکه ۶ اینچ با شیر فلکه ۸ اینچ با یکدیگر تفاوت دارد. از این رو اگر قصد خرید هر یک از انواع شیر فلکه را بر اساس سایز دارید با قیمت های گوناگونی مواجه می شوید.‌

این شیرآلات علاوه بر صنایع کشاورزی در سیستم لوله کشی و فاضلاب هم کاربرد بسیار زیادی دارند و با استفاده از متریال های مختلف به مرحله تولید می رسند که شامل استیل، پلاستیک و برنج می باشند. متریال های به کار رفته در قیمت شیر فلکه کشاورزی تاثیرات مستقیمی می گذارند. به همین جهت می‌ توان گفت که قیمت انواع مدل های متفاوت شیر های فلکه کشاورزی با یکدیگر متفاوت می باشد. زیرا ویژگی‌ ها و مشخصات فیزیکی و فنی شان با یکدیگر تفاوت دارد.

انواع شیر های فلکه در صنایع
انواع شیر های فلکه در صنایع

کاربرد شیر فلکه در صنایع کشاورزی

شیر فلکه از جمله تجهیزاتی است که در صنایع گوناگون نظیر آب و فاضلاب، نفت و گاز، مواد غذایی،  به خصوص کشاورزی و صنایع آبیاری و صنایع تولید برق کاربرد بسزایی دارد. نام دیگر شیر فلکه ولو می باشد این تجهیزات از جمله شیرآلاتی هستند که در بهترین کیفیت و سایز های گوناگون طراحی می شوند و جهت به کارگیری در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

از انواع شیر فلکه کشاورزی جهت انتقال و توزیع آب استفاده می کنند. قیمت شیر فلکه کشاورزی تاثیرات مستقیمی بر روی نوع آن دارد. این شیرآلات دارای مزایای منحصر به فردی هستند که شامل عملکرد با دوام بالا و قابل اعتماد، قابل استفاده در صنایع گوناگون مانند فاضلاب کشی و انتقال خطوط گاز و غیره هستند. به طور کلی از این شیرآلات جهت کنترل جریان مایعات و گاز های مختلف استفاده می کنند.

شیر فلکه کشویی برنجی
شیر فلکه کشویی برنجی

با ویژگی های شیر های فلکه آشنا شوید

شیر فلکه کشاورزی که یکی از انواع مختلف شیرآلات صنعتی محسوب می شود ویژگی های شیرآلات صنعتی را دارد.

قیمت شیر فلکه کشاورزی به علت مناسب بودن یکی  از ویژگی های این تجهیزات است. از دیگر  ویژگی ها می توانیم به ضد نشتی بودن اشاره کنیم. در تولید شیر فلکه کشاورزی از متریال هایی استفاده می‌ کنند که در نهایت موجب افزایش کیفیت محصولات تولید شده می شود. از دیگر ویژگی های شیر های فلکه می توانیم به ضد زنگ بودن آن ها اشاره کنیم.

از این رو در برابر عوامل بیرونی و جوی مقاومت بالایی خواهند داشت. این تجهیزات با کیفیت برتر تولید می شوند. لذا بعد از مدتی کارایی خود را از دست نمی دهند. همچنین در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند و نسبت به سایر شیرآلات دیگر از  طول عمر بالات تری برخوردار هستند‌. قیمت شیر فلکه کشاورزی به کیفیت آن هم بستگی دارد. این شیرآلات با توجه به استاندارد های موجود تولید شده اند. به همین جهت از کیفیت و عملکرد بسیار بالا و عالی برخوردار هستند.

شیر فلکه کشویی چدنی فلنج دار
شیر فلکه کشویی چدنی فلنج دار

با شیر فلکه کشویی آشنا شوید

شیرفلکه کشویی  یکی از انواع شیر های صنعتی می باشد که جهت قطع و وصل کردن جریان مایعات مورد استفاده قرار می گیرد.  با استفاده از زبانه شیر که بر روی نشیمنگاه می‌ نشیند مسیر عبور سیال در شیرآلات مسدود می شود. برای باز و بسته کردن شیرآلات فلکه کشویی می توان از آچار مخصوص یا از طریق فلکه اقدام کرد. قیمت شیر فلکه کشاورزی بر اساس نوع آن هم سنجیده می شود. زیرا این تجهیزات انواع مختلفی دارند.

 مهمترین کاربرد شیر فلکه در صنایع قطع و وصل جریان سیال درون لوله است. این تجهیزات سیال را با کمترین مقاومت و کمترین افت فشار عبور می دهند. شیر فلکه کشویی از میله انتقال حرکت، زبانه یکپارچه و مجزا، نشیمنگاه بدنه فلزی و نشیمنگاه زبانه فلزی و فلنج تشکیل می شود. این تجهیزات مزایای منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال نیاز به مراقبت زیادی ندارند زیرا دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.

عوامل موثر بر قیمت شیر فلکه کشاورزی
عوامل موثر بر قیمت شیر فلکه کشاورزی

شیرآلات پرکاربرد در سیستم آبیاری

گفتیم که یکی از شیرآلات پرکاربرد در صنعت با نام شیر فلکه کشویی شناخته می شود. این تجهیزات بر اساس کاربرد از جنس های مختلفی تولید شده اند که شامل شیر فلکه کشویی چدنی، برنجی، استیل یا فولادی هستند. این شیرآلات کاربرد بسیار فراوانی در صنعت دارند و جهت قطع و وصل کردن جریان مورد استفاده قرار می گیرند. شیر های کشویی که با نام شیر فلکه دروازه ای هم شناخته می‌ شوند تنها جهت قطع و وصل کردن سیال به کار می گیرند.

شیر فلکه چدنی به دو دسته تقسیم بندی می شود که با نام شیر فلکه کشویی چدنی با زبانه پلاستیکی و شیر کشویی چدنی با زبان فلزی شناخته شده اند. قیمت شیر فلکه کشاورزی با توجه به عوامل گوناگون نظیر ابعاد، برند، نوع، عملکرد آن و جنس شیر کاملاً متفاوت است. انواع شیر فلکه کشاورزی با توجه به این پارامتر ها قیمت گذاری می شوند.

خرید انواع شیر فلکه  کشاورزی

جهت خرید انواع شیر فلکه کشاورزی باید نکات مهمی مد نظر قرار بگیرند. یکی از نکات مهمی که جهت خرید شیر فلکه کشاورزی باید مد نظر قرار بگیرد توجه به نیاز مصرف کننده است. ابتدا مصرف کننده باید نوع شیرآلاتی که قرار است استفاده کند را مشخص نماید. برای انجام این کار ابتدا مشخص کند که قصد استفاده از شیر آلات برای صنایع کشاورزی را دارد و یا سایر مکان های دیگر، قیمت شیر فلکه کشاورزی هم از مهمترین نکاتی است که خریدار باید مد نظر قرار دهد.

شیرآلاتی که در آبیاری زمین های کشاورزی به کار گرفته می شوند باید دارای ویژگی هایی باشند که نیاز مصرف کننده را تامین نمایند. به عنوان مثال باید دارای عملکرد عالی، طول عمر بالا و کیفیت درجه یک و مقاومت بالا باشند. برای اطلاع از این عوامل مصرف کننده و خریدار باید ابتدا در مورد ویژگی های فیزیکی و فنی این تجهیزات اطلاعات کاملی کسب کنند.

جمع بندی

شیر فلکه کشاورزی یکی از تجهیزات بسیار مهمی است که جهت انتقال و قطع و وصل و توزیع آب در صنایع کشاورزی مانند آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت شیر فلکه کشاورزی از نکات بسیار مهمی است که باید مد نظر قرار بگیرد. این تجهیزات انواع گوناگونی دارند و با استفاده از متریال های مختلف تولید می شوند. ویژگی های منحصر به فرد شیر های فلکه موجب شده تا کاربرد زیادی در صنایع کشاورزی داشته باشند. از این ویژگی ها می توانیم به ضد زنگ بودن و ضد نشتی بودن و داشتن مقاومت بالا و طول عمر زیاد اشاره نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت راد پایپ مراجعه نمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)