راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با قیمت شیر فلکه و انواع و کاربرد آن در بازار آشنا شوید‌ .

با قیمت شیر فلکه و انواع و کاربرد آن در بازار آشنا شوید‌ .
قیمت شیر فلکه

با قیمت شیر فلکه و انواع و کاربرد آن در بازار آشنا شوید‌ .

فهرست عناوین

قیمت شیر فلکه با توجه به یک سری پارامتر تعیین می شود. شیر فلکه یکی از انواع شیرهای آب است که وظیفه قطع و وصل جریان آب را به عهده دارد. از آنجایی که در این نوع شیرها، فلکه ای قرار دارد که به صورت ساعتگرد و پادساعتگرد باز و بسته می شود به آن ها شیر فلکه می‌ گویند. این تجهیزات در محل هایی که به باز و بسته شدن جریان سیالات نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرند. افت فشار این شیرها بسیار کم بوده و در لوله‌ هایی که طول زیادی دارند استفاده می شوند. نام دیگر این محصولات گیت ولو است که در کلاس 150 و 300 وجود دارند.

قیمت شیر فلکه به چه عواملی بستگی دارد؟

در وهله اول بهتر است اشاره کنیم که شیر فلکه ها در انواع و کلاس های مختلف در بازار وجود دارند بنابراین می توانید با توجه به نوع نیازتان بهترین نوع این تجهیزات را خریداری کنید. این محصولات با توجه به نوع مکان مورد استفاده در سایزهای مختلف موجود هستند. قیمت این شیرها بسته به عوامل گوناگونی نظیر برند تولید کننده متفاوت می باشد. بعضی از برندهای تولید کننده به علت استفاده از استانداردها و متریال های با کیفیت محصولات خود را با قیمت بیشتری عرضه می کنند. از طرف دیگر فاکتورهایی نظیر مدل شیر، سایز و اندازه بر روی قیمت شیر فلکه تاثیر گذار هستند. به طور کلی می توانید قیمت این تجهیزات را در سایت های معتبر جست و جو کنید.  همچنین در سایت رازانی امکان استعلام قیمت انواع شیر فلکه فراهم می باشد. قیمت شیر فلکه کشاورزی با توجه به میزان تحمل فشار متفاوت است.

کاربرد شیر فلکه
کاربرد شیر فلکه

در مورد انواع شیر فلکه چه می دانید؟

شیر فلکه به دسته بندی های مختلفی نظیر شیر فلکه آب کشویی، پروانه ای، سوزنی و… تقسیم می شود. شیر فلکه آب کشویی به صورت خودکار عمل می کند. بنابراین هدایت و کنترل دستگاه به صورت خودکار انجام می گیرد. این تجهیزات نوعی کنترل کننده جریان سیالات هستند که کاربرد های گوناگونی دارند. قیمت شیر فلکه با توجه به جنس بدنه متفاوت است.  مدل پروانه ای دارای ویژگی پنوماتیک می‌ باشد. این مدل از تجهیزات از دو چرخ دنده متحرک و ثابت بهره مند هستند. در صورتی که چرخ دنده دایره شکل بچرخد، چرخ دنده متحرک با سرعت زیاد به حرکت در می‌ آید. شیر فلکه آب سوزنی در زمانی که کنترل آب به صورت تخصصی و با قدرت بیشتر انجام گیرد کاربرد دارد. عملکرد این تجهیزات به این صورت است که با چرخاندن شیر به صورت نود درجه می توانید فشار جریان را کم یا زیاد کنید.

انواع شیرفلکه
انواع شیرفلکه

آیا با کاربرد شیر فلکه آشنا هستید؟

امروزه استفاده از انواع شیرفلکه در کاربردهای صنعتی و خانگی برای کنترل فشار آب رواج زیادی پیدا کرده است. قیمت شیر فلکه تحت تاثیر فاکتورها و نوسانات بازار قرار دارد به همین دلیل نمی توان قیمت معینی برای آن در نظر گرفت. از آنجایی که  این تجهیزاتِ کنترل کنندِه فشار آب در مدل های مختلف وجود دارند بنابراین از طیف استفاده گوناگون برخوردار هستند. این شیرآلات در صنایع گوناگون نیز استفاده می شوند اما هدف استفاده از آنها قطع و وصل جریان می باشد. شیر فلکه های کشویی فولادی در صنایع مختلف نظیر صنایع پلاستیک، صنایع آب و فاضلاب، صنایع کاغذ، صنایع غذایی و رنگ و… استفاده می شوند.

تنظیم کننده جریان سیالات
تنظیم کننده جریان سیالات

 این تجهیزات با توجه به محل استفاده در سایزها و جنس های گوناگون تولید شده اند‌. شیر فلکه با برداشتن یک مانع از مسیر آب سبب جاری شدن سیال می شود. به علاوه در امتداد لوله به فضای زیادی نیاز نداشته و جریان سیال را کنترل و محدود می کند. شیر فلکه های فولادی از پر مصرف ترین تجهیزات در صنایع هستند که با استفاده از ساختار خود مسیر را برای جریان آب باز و بسته می کنند. انواع شیر فلکه آب خانگی را می توانید در برندها و مدل های مختلف پیدا کنید.

جمع بندی

شیرفلکه یا گیت ولو از تجهیزات پر استفاده در صنایع می باشد‌.  این محصولات یکی از انواع شیرآلات برای کنترل جریان سیالات هستند که در مدل ها و سایز مختلف وجود دارند. این شیرها در چند کلاس تولید شده اند‌ و با توجه به پارامترهایی نظیر نوع و جنس، سایز، برند و …. از قیمت های گوناگون برخوردار هستند. به طور کلی قیمت شیر فلکه در سایت های معتبر قابل استعلام است. سایت رادپایپ  انواع شیر فلکه را در مدل ها و برندهای مختلف عرضه می ‌‌کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)