راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

قیمت مرغوب ترین زانو جوشی رده 40 در ایران

Class 40 welding knee-SH

قیمت مرغوب ترین زانو جوشی رده 40 در ایران

فهرست عناوین

قیمت زانو جوشی رده 40 به عوامل متعددی وابسته است. در این نوشته با انواع اتصالات، انواع زانوها در زاویه­های مختلف، زانو جوشی رده 40 و  موارد مصرف و قیمت خرید این وسیله که از جمله تجهیزات اتصالات جوشی است پرداخته می­شود. رادپایپ واردکننده و تامین­کننده اتصالات و تجیهزات پایپینگ است. از این اتصالات در فرآیند لوله­کشی گاز استفاده می­شود. دسته­بندی اتصالات منطبق به نوع آلیاژ مورد استفاده، شکل اتصال و نحوه چینش لبه­های آن است.

زانو رده ۴۰ چیست؟

در لوله­کشی گاز فشار قوی از زانو جوشی رده 40 برای تغییر جهت لوله استفاده می­شود. در بازار  ایران این وسیله با نام­های مختلفی از جمله زانو بنکن، زانو جوشی بنکن، زانو رده 40، زانو مانیسمان رده 40 نیز شناخته می­شود.

زانو جوشی رده 40 با زاویه 90 درجه
زانو جوشی رده 40 با زاویه 90 درجه

قیمت زانو جوشی رده‌40 به چه میزان است؟

رادپایپ مناسب­ترین قیمت زانو جوشی رده 40 را در بازار ایران عرضه می­کند. جهت خرید زانو جوشی رده 40 با کارشناس­های رادپایپ که وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ است در ارتباط باشید. این شرکت لیست قیمت روز تجهیزات پایپینگ را در سایت قرار می­دهد.

رادپایپ مدعی است که  مرغوب­ترین و باکیفیت­ترین اتصالات گازی را با قیمت رقابتی  در بازار ایران عرضه می کند. بنابراین جهت خرید مناسب­ترین قیمت زانو جوشی رده 40 همراه با بالاترین کیفیت از این شرکت اقدام نمایید.

لوله­های گازی درز جوش و لوله­های مانیسمان بدون درز مواد اولیه جهت تولید اتصالات گازی هستند. از لوله­های مانیسمان رده 80 جهت تولید زانو جوشی رده 40 استفاده می­شود. آلیاژ ساخت اتصالات بنکن کربن استیل است. این اتصالات به دلیل اینکه هیچ گونه درز جوشی در بدنه تجهیزات وجود ندارد به اتصالات مانیسمان نیز معروف هستند.

به توجه به اینکه اتصالات مانیسمان بنکن تحمل دما و فشار بالایی دارند، در سیستم­های گاز، نفت و پتروشیمی مورد استفاده هستند. همچنین از این اتصالات در سیستم­های بخار با فشار و دمای بالا نیز استفاده می­شود. با توجه به این خصوصیات قیمت این اتصالات نسبت به اتصالات درزدار بالاتر است.

تمامی موارد ذکرشده بر قیمت زانو جوشی رده 40 تاثیرگذار است.

در این تجهیزات، کیفیت و به روز بودن دستگاه تولید نیز مهم است.  بدیهی است که  برند و کشور سازنده در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار می باشد.

جهت اطلاع از وزن و قیمت زانو جوشی رده 40 و سایر تجهیزات پایپینگ می­توانید با کارشناسان رادپایپ تماس بگیرید.

انواع اتصالات جوشی رده 40
انواع اتصالات جوشی رده 40

انواع زانو  جوشی رده ۴۰

رادپایپ زانو جوشی رده 40 را در زاویه­های مختلف 45 درجه، 90 درجه و 180 درجه در بازار  ایران عرضه می­نماید.

  • از زانو جوشی بنکن 45 درجه در لوله­کشی گاز فشار قوی برای تغییر جهت مسیر لوله کشی استفاده می­شود.
  • از زانو جوشی بنکن 90 درجه برای تغییر هم­زمان جهت مسیر و شعاع مسیر لوله­کشی استفاده می­شود.
  • برای دور زدن 180 درجه لوله گاز یا به اصطلاح U کردن لوله از زانو جوشی بنکن 180 درجه استفاده می­شود.

قیمت زانو جوشی رده 40 با توجه به زاویه، شعاع و مرغوب­بودن آن متفاوت است. در واقع زانوهای 45 درجه و  90 درجه و 180 درجه با قیمت­های متفاوت در بازار عرضه می­شود. علاوه بر این قیمت زانوها در شعاع کوتاه و بلند متفاوت است.

زانو جوشی رده 40 با زاویه 45 درجه
زانو جوشی رده 40 با زاویه 45 درجه

موارد مصرف زانو جوشی رده‌۴۰ :

موارد مصرف این محصول در بخش­های مختلف است. جهت استعلام قیمت زانو جوشی رده 40 و خرید آن می­توانید از راپایپ اقدام نمایید.

اتصالات رده 40 و زانو جوشی بنکن مصرف­های مختلفی دارد. از جمله این کاربردها می­توان لوله­کشی آتش­نشانی،  لوله­کشی موتورخانه ساختمان، گاز فشار قوی، صنایع هیدرولیک فشار قوی نام برد. این اتصالات شامل انواع متفاوتی از جمله زانو جوشی، سه راهی جوشی، تبدیل جوشی و گپ جوشی کاسه­ای است. این اتصالات در اندازه­های مختلف به بازار عرضه می­شود.

با توجه به اینکه از این زانو در لوله­کشی گاز فشار قوی استفاده می­شود به نام زانو جوشی فشار قوی نیز در بازار معروف است. جهت اطلاع از قیمت زانو جوشی رده 40 و خرید آن می­توانید از رادپایپ اقدام نمایید.

تولید زانو جوشی یکی از موارد تولید اتصالات گاز است. در لوله کشی آتش­نشانی، لوله­کشی گاز توکار و روکار از این محصول استفاده می­شود. به صورت خلاصه از مراحل تولید زانو جوشی به ترتیب انتخاب لوله مناسب و مرغوب برای تولید به روش گرم، برش دادن لوله، شکل­دهی لوله با قالب در داخل کوره، فوج و پرس، شات بلاست، ماشین­کاری، رنگ­کاری با استفاده رنگ نانو، مارک و برچسب زنی نهایی، آزمایش و تست زانو و اتصالات، بسته بندی است.

جهت تولید زانو و انواع اتصالات به روش گرم، لوله­ها با اندازه­های محاسبه شده برش داده می­شوند. به علت عمود بودن برش بر محور لوله بایستی لوله­ به صورت دایره­ای شکل برش بخورد. سپس لوله های برش داده شده وارد شفتی که قبل از قالب است می­شوند. انتهای هر شفت داخل قالب فولادی کوره منتهی می­شود. برای اینکه دهانه لوله کاملا گرد شود در مرحله بعد فوج و پرس انجام می­شود.

علاوه بر این موارد دو نوع جوشکاری با توجه به محل استفاده اتصالات و زانوهای رده 40 وجود دارد. این جوشکاری­ها شامل جوشکاری با الکترود 6013 در لوله­کشی گاز خانگی و آتش­نشانی و جوشکاری با الکترود ۶۰۱۰ در گاز فشارقوی است. در جوشکاری با الکترود 6010 نفوذ جوش بالایی صورت می­گیرد. به این دلیل دارای تحمل فشار بالا است. در انتهای این عملیات تست آب صابون و تست فشار در شبکه های لوله کشی انجام می­شود.

جهت بررسی انواع زانوها و قیمت زانو جوشی رده 40 و دیگر اتصالات و تجهیزات می­توانید از رادپایپ اقدام نمایید.

خرید زانو جوشی رده‌40

امروزه انواع مختلفی از زانوهای جوشی جهت اتصالات لوله­های گازی تولید می­شود. در صنعت تاسیسات از هر کدام از زانوها در بخش­ها و کاربردهای مختلف استفاده می­شود. بارزترین زانوهای جوشی به شرح زیر است:

  • زانو جوشی رده 20
  • زانو رده40
  • اتصالات جوشی رده STD
  • اتصالات جوشی رده SGP
  • زانو جوشی رده 80

جهت اطلاع از قیمت زانو جوشی رده 40 و سایر زانوها و خرید آنها می­توانید از رادپایپ اقدام نمایید.

به طور گسترده، اتصالات جوشی رده ۴۰ بنکن سهمی از  بازارهای داخلی ایران را گرفته است.

نمونه­ای از درز جوشی رده 40
نمونه­ای از درز جوشی رده 40

مزیت­های استفاده از زانو جوشی رده 40

به طور کل مزایای استفاده از اتصالات جوشی بدون درز می­توان استحکلام بالاتر، مقاومت در برابر خوردگی، تحمل فشار و دما بالا را نام برد. این استحکام و تحمل فشار بالا نتیجه ارزیابی و تست در فرآیند تولید آن است. به طور معمول قیمت اتصالات جوشی بدون درز از اتصالات و جوشکاری درزدار بیشتر است. بدیهی است که زمان بیشتری جهت تولید آن نیز صرف می­شود.

همان گونه که قبلا نیز بیان شد از اتصالات جوشی برای تغییر جهت جریان در لوله­های گازی فشار قوی و دیگر صنایع و تاسیسات استفاده می­شود که یکی دیگر از این تاسیسات استفاده در آتش نشانی است.  ازکاربردهای کامل اتصالات و زانو جوشی رده­های مختلف در زاویه ها و شعاع­های مختلف می­توان لوله­کشی آتش­نشانی،  لوله کشی موتورخانه ساختمان، گاز فشار قوی، صنایع هیدرولیک فشار قوی نام برد. در لوله­کشی آتش­نشانی، لوله­کشی گاز توکار و روکار می­توانند از این محصول استفاده می­شود.

رادپایپ طیف وسیعی از اتصالات و تجهیزات پایپینگ را در اختیار دارد جهت استعلام از قیمت زانو جوشی رده 40 و دیگر تجهیزات اتصالی می­توانید از این شرکت اقدام نمایید.

 

محصولات مرتبط:

اتصالات مانیسمان رده ۴۰

سه راه مانیسمان بنکن

مقالات مرتبط:

چه مواردی در تعیین قیمت زانویی جوشی رده 40، تاثیر دارند؟

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)