راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

021-58437

info@radpipe.ir

شنبه تا ۵شنبه

ساعات کاری ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

تهران، خیابان شریعتی

بالاتر از تقاطع مطهری، پلاک ۵۵۶

با ما در تماس باشید : ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)

راد پایپ وارد کننده و تامین کننده تجهیزات پایپینگ

با شناخت انواع شیر پروانه ای ویفری، خریدی مطمئن داشته باشید

با شناخت انواع شیر پروانه ای ویفری، خریدی مطمئن داشته باشید
لوگو اصلی راد پایپ copy

با شناخت انواع شیر پروانه ای ویفری، خریدی مطمئن داشته باشید

فهرست عناوین

یکی از قطعات صنعتی پر کاربرد که امروزه فروش بالایی را به خود اختصاص داده است، شیر های پروانه ای ویفری می باشد. در فروشگاه های حضوری و اینترنتی انواع شیر پروانه ای ویفری موجود است که هر یک از این شیر ها کاربرد منحصر به فردی را دارند. اگر می خواهید با این محصول بیش تر آشنا شوید، با ما تا انتها همراه بمانید.

خرید شیر های پروانه ای ویفری با بهترین کیفیت

خرید شیر های پروانه ای ویفری با بهترین کیفیت

بررسی انواع شیر های پروانه ای ویفری

همانطور که اشاره شد، شیر های پروانه ای در مدل های مختلفی در فروشگاه ها موجود می باشند که هر یک از آن ها با عملگر مخصوصی کار می کنند. کاربرد اصلی تمامی شیر های پروانه ای ویفری انتقال و عبور سیالات متنوع است، اما روش آن ها یکسان نخواهد بود. بعضی از مهم ترین انواع شیر های پروانه ای عبارت اند از:

  • شیر پروانه ای ویفری اهرمی

یکی از پر کاربرد ترین مدل از شیر های پروانه ای، می توان به شیر پروانه ای ویفری اهرمی اشاره نمود. این شیر دارای یک اهرم ثابت، ضامن و اهرم متحرک است که با استفاده از آن ها می تواند عملکرد مناسب تری را داشته باشد. لذا لازم به ذکر است هنگامی که ضامن آزاد می گردد، اهرم متحرک به سمت اهرم ثابت حرکت کرده و دیسک 90 درجه می چرخد تا سیال بتواند به راحتی عبور کند.

  • شیر پروانه ای ویفری گیربکسی

از دیگر انواع شیر پروانه ای ویفری، می توان مدل گیربکسی آن را نام برد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند عملکرد این قطعه چگونه می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم شیر پروانه ای ویفری گیربکسی با استفاده از گیربکس فلکه، به انتقال نیرو می پردازد. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار بوده و اکثریت افراد با کم ترین بودجه می توانند آن را تهیه کنند.

  • شیر پروانه ای ویفری پنوماتیک

یکی دیگر از محصولاتی که می خواهیم برایتان شرح دهیم، شیر پروانه ای ویفری پنوماتیک است. همانطور که از نام این قطعه مشخص می باشد، این شیر دارای عملگر پنوماتیک بوده و بدون آن که نیازی به اپراتور داشته باشد، باز و بسته می گردد. دقت داشته باشید قیمت شیر های پروانه ای ویفری پنوماتیک نسبت به سایر شیر های پروانه ای کمی بیش تر بوده و افراد برای تهیه آن می بایست متحمل  پرداخت هزینه بیش تری شوند.

شیر های پروانه ای ویفری با متریال چدن

شیر های پروانه ای ویفری با متریال چدن

  • شیر پروانه ای‌ویفری برقی

از انواع شیر پروانه ای ویفری، می توان به مدل برقی آن اشاره کرد. این قطعه دارای اکچویتر برقی می باشد و به راحتی با استفاده از سیگنال منفی و مثبت باز و بسته شده و سیال عبور می کند. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند زمان باز و بسته شدن شیر های پروانه ای برقی بیش تر می باشد یا شیر های پروانه ای پنوماتیک؟ در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم قطعا زمان باز و بسته شدن شیر های پروانه ای با عملگر برقی بیش تر خواهد بود که به هنگام خرید می بایست این موضوع را مد نظر قرار داد.

انواع شیر پروانه ای ویفری در چه جنس هایی تولید می شود؟

یکی از موضوعاتی که می بایست به آن توجه داشته باشید، جنس های متنوع شیر های پروانه ای ویفری است. شرکت های تولیدی، شیر های پروانه ای ویفری را با استفاده از متریال های چدن، فولاد، استیل و برنز را تولید و عرضه می کنند. افراد می توانند با توجه به نوع نیازشان، یک شیر پروانه ای ویفری با متریال مناسب را انتخاب کرده و سپس به خریداری آن بپردازند.

تهیه انواع شیر پروانه ای از فروشگاه های معتبر و محبوب

تهیه انواع شیر پروانه ای از فروشگاه های معتبر و محبوب

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، شیر های پروانه ای ویفری امروزه به یکی از پر کاربرد ترین محصولات صنعتی تبدیل شده اند و وجود آن ها در کارخانه ها امری واجب و ضروری می باشد. به همین خاطر سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با انواع شیر پروانه ای ویفری و نحوه عملکرد آن آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به خرید این محصول از فروشگاه های معتبر بپردازید.

 

محصولات مرتبط:

شیر پروانه ای کیستون

شیر پروانه ای تفلونی

مقالات مرتبط:

عملکرد و کیفیت شیر پروانه ای ویفری میراب

نحوه عملکرد شیر پروانه ای به همراه موارد استفاده

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پربازدیدترین مقالات

مشاوره رایـگان

اگر پروژه‌ای دارید،
با خیال راحت به ما بسپارید…

تلفن: ۵۸۴۳۷-۰۲۱ (۳۰ خط ویژه)